#1
|
|||
|
|||
Dubbele carburateurs doen of niet?
Hallo, ik kwam een leuk setje dubbele dellorto carbs tegen 40mm met spruitstuk en regelaar. Nu vraag ik mij af of dit wel aan te raden is op mijn 1.8 8v carb of geeft dit alleen maar problemen. Word in de winter niet mee gereden dus daar moet ik al geen rekening mee houden. Ook kan ik nog een catcam 276 bij kopen. Is ook dit aan te raden of ook veel problemen mee. Alvast bedankt
__________________
Golf mkII 1.8 8v |
#2
|
|||
|
|||
__________________
Golf mkII 1.8 8v |
#3
|
|||
|
|||
Rij je nu gewoon met injectie en standaard nokkenas? Besef je dat het karakter van het motorblok compleet verandert met 276 nokken. Ik heb ook een 2h blok waar 266 graden nokken in zijn gegaan en het is een totaal ander blok en dat op injectie. 276 is nog extremer en zal nog anders lopen.
Wat voor carburateurs zijn het?
__________________
http://vwprojects.nl/projects/volks...0cabriolet.html |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
Heb geen injectie maar een carburator blok (GU) Loopt nu op de standaard pierburg en standaard nokkenas. Het zijn dellorto 40mm carbs
__________________
Golf mkII 1.8 8v |
#5
|
|||
|
|||
Ik heb gehoord dat dellorto's heel erg moeilijk af te stellen zijn. En je krijgt een totaal ander blok.
Je moet er echt van houden. Zal pruttelen voor het stoplicht en zo...
__________________
http://vwprojects.nl/projects/volks...0cabriolet.html |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
Belangrijkste is voor mij dat hij goed loopt en niet steeds gaat stilvallen stationair
__________________
Golf mkII 1.8 8v |
#7
|
|||
|
|||
Dat zal die wel doen goedlopen. Want je hebt nu problemen met die pierburg natuurlijk. Maar hij zal wel onrusitiger stationair lopen...Rauwer...
Dan zou ik het doen...Gewoon kijken wat die doet.
__________________
http://vwprojects.nl/projects/volks...0cabriolet.html |
#8
|
|||
|
|||
Quote:
Veel verschil tussen weber of dellorto?
__________________
Golf mkII 1.8 8v |
#9
|
|||
|
|||
Zijn gewoon merken maar ik heb gehoord dat de dellorto's moeilijker te stellen zijn
__________________
http://vwprojects.nl/projects/volks...0cabriolet.html |
#10
|
|||
|
|||
Ze hebben mij ook lichtere klepstoters aangeraden voor die nokkenas te plaatsen
__________________
Golf mkII 1.8 8v |
#11
|
|||
|
|||
Dat weet ik niet. Volgens mij zijn de stoters bij mij niet vervangen. Ik heb een 266 graden nokkenas met 11,5 lift hoogte
__________________
http://vwprojects.nl/projects/volks...0cabriolet.html |
#12
|
|||
|
|||
Quote:
ook met dubbele carbs of met de originele injectie
__________________
Golf mkII 1.8 8v |
#13
|
|||
|
|||
Ik heb een 2h blok met injectie origineel.....Misschien dat ie in het verleden al eens was gechipt maar dat weet ik niet...
Nu is die wel heerlijk vlot met deze modificaties die er nu opzitten hahahaha
__________________
http://vwprojects.nl/projects/volks...0cabriolet.html |
#14
|
|||
|
|||
En wat is er aan veranderd?
__________________
Golf mkII 1.8 8v |
#15
|
|||
|
|||
Open uitlaat.
Die snelle nokken dus met verstelbarre nokkenastandwiel K&N inlegfilter Spaghetti En misschien is ie in het verleden al eens gechipt maar dat weet ik niet. 126PK
__________________
http://vwprojects.nl/projects/volks...0cabriolet.html |
#16
|
|||
|
|||
Quote:
nokkenas van schrick of van catcams?
__________________
Golf mkII 1.8 8v |
#17
|
|||
|
|||
Catcams
__________________
http://vwprojects.nl/projects/volks...0cabriolet.html |