#1041
|
|||
|
|||
Dank je John,heb een hele poos keihard moeten werken om de sequentiële bak van Wilco te kunnen overnemen,maar het eind is nu in zicht en kan ik me weer focussen op de sideskirts,en wil binnenkort met de deurpanelen aan de slag
|
#1042
|
||||
|
||||
Gaat vast goed komen!
als je er al zo lang mee bezig bent en het nog steeds vordert komet die wel af. zelf kan ik het niet, dat heb je maar weer gezien met de verkoop van de mijne
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#1043
|
|||
|
|||
|
#1044
|
||||
|
||||
ziet er mooi uit ,al lijkt me die gasklep zo klein maar dat zal vast zijn redenen wel hebben
|
#1045
|
|||
|
|||
Ja,dat komt vanwege de restrictie,maar het is getest ten opzichte van throttle bodies en scheelt maar een paar pk,afgezien daarvan wil ik de motor zoveel mogelijk als s2000 terugbouwen
|
#1046
|
||||
|
||||
Wat een heerlijk dikke inlaat!
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#1047
|
|||
|
|||
Quote:
Wel he! |
#1048
|
|||
|
|||
is dit het inlaatspruitstuk van de skoda motorsport nog altijd ?
|
#1049
|
|||
|
|||
Quote:
Je bedoelt of ze hier nog mee rijden?,anders snap ik de vraag niet zo Deze inlaat wordt in ieder geval niet meer gebruikt,deze werd nl gebruikt in de toerwagens,ipv de rally |
#1050
|
||||
|
||||
Super mooi spul weer hoor!!
|
#1051
|
||||
|
||||
Alleen om te zien is ie al prachtig!
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#1052
|
|||
|
|||
Quote:
dacht dat het niet meer de inlaat was van in het begin van de topic . Maar dat is hij duidelijk wel, keurig hoe je alles aanpakt. Last edited by bjorn77 : 25-01-2017 at 20:33. |
#1053
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt het is dezelfde behoudens de magnesium pasplaat waar de Airbox tegenaan zit,hier zitten nl de injectoren in ipv in de carbon inlaat |
#1054
|
|||
|
|||
Quote:
Vind ik ook,wellicht iets minder vermogen dan de losse throttle bodies maar ik ben van mening dat dit meer bij de S2000 stijl hoort |
#1055
|
||||
|
||||
Vet
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#1056
|
|||
|
|||
Nog vorderingen hier?
|
#1057
|
|||
|
|||
Niet veel heeft een tijd stilgestaan ivm sparen,ik kan nu wel zeggen dat ik een sequentiële bak heb.
Verder zijn er veranderingen mbt de bodykit,de bergcup randen waren volgens het bedrijf geschikt voor 17” maar de koets staat dusdanig hoog dat we de randen zelf maar gaan maken,en naar kleinere diameter wielen is helaas geen optie ivm de remmerij en de fusee delen die we gaan toepassen |
#1059
|
|||
|
|||
Quote:
Ja ik heb mijn voorschermen incl splitter verkocht en ben inmiddels begonnen om andere schermen te maken De randen zijn bijna 6.5 cm hoger uitgesneden en achter het voorwiel opengewerkt,de splitter zal ook veranderd worden met name aan de onderzijde om meer neerwaartse druk te creeeren ,maar daar ben ik nog niet mee gestart [IMG]http://i1220.photobucket.com/albums/dd443/skywalker38/08A39B82-ABF C-4225-9107-B4F6A1D55B34_zpsqne6ho5x.jpeg[/IMG] |
#1060
|
|||
|
|||
|