#2341
|
||||
|
||||
Thanks allen, ik kan er ook maar naar blijven kijken en kijken
Quote:
Heb het gemerkt inderdaad! Ik weet ook niet zeker of die van de "big block" 16v dezelfde maat heeft als deze small block 16v, al lijkt het wel op elkaar. Ik zet m ook in 3d, dan kan ik m gelijk zo maken dat de bobine er op kan. |
#2342
|
||||
|
||||
Lekker hoor! Zal goed brullen met die gaskleppen
|
#2343
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt wel nog deze, maar vrij duur: https://bahnbrenner.com/vw_audi/pro...nd_Coil_Bracket en deze, nette prijs maar volgens mij zit daar geen groef met afdichtring in dus die zal waarschijnlijk gaan lekken: https://www.epytec.de/de/vw-golf-ca...lussplatte-2351 Quote:
Dat hoop ik wel ja |
#2344
|
||||
|
||||
Wow ziet er mooi uit Frank! Wat zal ie lekker brullen
__________________
'10 Skoda Yeti '95 Golf GT |
#2345
|
|||
|
|||
Wat een project is dit, volhoudend en echt top!
|
#2346
|
||||
|
||||
Wat ik heb gedaan voor het gat van bobine bij mijn ABF kop.
Goedkope (orginele) verdeler op de kop getikt (mag defect zijn). Helemaal gestript tot op de alluminium behuizing. De behuizing ingekort met scherp slijpschijfje (ik had ruimte gebrek op die positie plus is mooier afgewerkt). Gat van het asje dicht gemaakt kan met twee vulringen en een boutje. Orginele nieuwe O-ring en gemonteerd. Zit dus volledig orgineel dicht met olie keering. Later ga ik dit nog is een keer doen als ik wil upgraden naar full sequentieel. Dan komt er een tandwieltje op om een nokkenas-sensor te plaaten.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |
#2347
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is misschien ook nog wel een goed idee inderdaad, om die dan als basis te gebruiken en dan er iets op te maken om de bobine te kunnen plaatsen. En een kleine maar mooie update: De motor hangt in de auto! Ik heb alleen helaas wat snelle telefoon-fototjes. Eerst even de bak ertegen aan: En een half uurtje later, hoppa! En omdat het zonder filter nog veel mooier is: Het past allemaal maar net (niet) met de motorkap: Hier zie je dat de peilstok de motorkap raakt. Dat vermoeden had ik al maar is niet echt een probleem want zo in te korten. Het luchtfilter zit ook heel krap op de motorkap, maar ik heb de motor nog iets kunnen kantelen waardoor het iets meer ruimte kreeg, en de motorkap hangt iets door wat nu ook al iets is verholpen. Ik denk dat ik op de plek van het middelste bevestigingspunt van het filter (hoogste punt) Een soort rubbertje onderop de motorkap ga plakken, zodat als het elkaar mocht raken, er niks beschadigd: Plaat je ter afsluiting : |
#2348
|
||||
|
||||
Porno!
|
#2349
|
||||
|
||||
Keiharde Porno! ziet er heerlijk uit man
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#2350
|
||||
|
||||
De tering, wat wordt dat ding gaaf!!! Heel veel respect!!
|
#2351
|
||||
|
||||
Heel gaaf!!
__________________
Golf MK2 GTI G60 Edition One |
#2352
|
||||
|
||||
Kunst!
Ik zie nu al uit naar het eerste rollenbank filmpje!
__________________
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow... |
#2353
|
|||
|
|||
Hoe ga je zorgen dat je koude lucht aanzuigt op die plek? Lijkt me lastig om er een airbox oid in te maken.
|
#2354
|
||||
|
||||
Quote:
Haha ik ook! Quote:
Ik ga in eerste instantie zo met het filter rijden. Omdat ik de ITB's nooit gepast heb onder de motorkap (want de motor stond bij de tuner..) was het al spannend of het filter: onder de motorkap; voor de kooi; en boven de oilcatchtank zou gaan passen. Rond de kooi en de catchtank heb ik voldoende ruimte, onder de motorkap past dit gelukkig net. Later wil ik wel nog overgaan op een airbox ala zoiets: Waarschijnlijk past deze echter niet met de motorkap, vandaar dat ik eerst ook met een filter ben begonnen want die is wat kleiner Als het niet past dan moet het spruitstuk aangepast worden zodat de ITB's iets meer horizontaal gaan staan. |
#2355
|
||||
|
||||
Mooi hoor Frank. Wat voor een vermogen en koppel verwacht je van de motor?
__________________
'10 Skoda Yeti '95 Golf GT |
#2356
|
||||
|
||||
Ziet er super uit!
__________________
Golf 1 sprinter 1980! Golf 1 CL diesel 1982!
|
#2357
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoop ergens rond de 190pk. Koppel is wat lastiger te zeggen, het is immers maar een 1.6. De nokkenassen die er in zitten zijn iig zo gekozen dat ze iets top-pk's inleveren voor wat meer koppel onderin, wat goed is voor het circuit. Ik ben iig erg benieuwd wat ie gaat doen! |
#2358
|
||||
|
||||
Bruut!
|
#2359
|
|||
|
|||
Lekker in de toeren houden Ik ben benieuwd naar de ring youtube filmpjes
|
#2360
|
||||
|
||||
Gvd dat staat mooi!
|