#41
|
||||
|
||||
Netjes hoor, altijd mooi om te zien: zoon vers blok en een glimmende uitlaat
__________________
[1999] Golf 4 Variant - Daily [1996] Golf 3 Atlanta Sport - Daily [1988] Volvo 480 ES - Hobby |
#42
|
||||
|
||||
Mooi spul allemaal, je schiet goed op En hoemeer foto's hoe beter !
__________________
- Golf Mk1 G60 project |
#43
|
||||
|
||||
Alweer een hele tijd geleden dat ik hier nog iets gepost heb,
Beetje een moeilijke tijd gehad maar ik ben weer bezig aan de golf! Pics to prove it. Inmiddels is alles aan de motor aangekoppeld, radiator, gaskabel, toerenteller kabel... Wat problemen gehad met de speling van de riemen met het aangepaste motorophangpunt maar deze zijn inmiddels opgelost. Onderkant staat vers in de bitumen.. Nu nog de elektronica en ik zou er van moeten kunnen genieten.. Spijtig genoeg ben ik helemaal niet begaafd met dit boeltje en duurt het eeuwen voor ik iets heb klaargespeeld, motorkabelboom ligt nu compleet maar dat is net het simpele deel, nu het overige nog.. |
#44
|
||||
|
||||
Ok ik heb dus wat problemen met de electronica,
Iemand die me kan helpen regio oost vlaanderen ( belgie ) gelieve mij een pm te sturen, Dit gaat uiteraard niet zonder vergoeding. |
#45
|
||||
|
||||
waar zit je vast met de elektro ?
Ik ben elektricien, weet je nog ? )
__________________
- Golf Mk1 G60 project |
#46
|
||||
|
||||
Inderdaad, tis al even geleden dat ik op de computer zat.
En alles gewoon, ik heb de pech gehad dat de hele electronica van de wagen niet deugde, dus heb ik nu een kabelboom uit een andere golf 1 1500. Dus alles moet heraangesloten worden, nu dacht ik een garagist te contacteren hierover maar de dag van vandaag bijkt dat niet zo evident meer voor garagisten. ik heb inmiddels alle benodigde schema's vergaard maar raak er niet wijs uit |
#47
|
||||
|
||||
Quote:
Is het enkel met de motor aansluiten dat je vastzit.. of de gehele bedrading ?
__________________
- Golf Mk1 G60 project |
#48
|
||||
|
||||
Ik heb de meeste kabels al naar de juiste plaats getrokken,
Vermits het een complete kabelboom is en ik alle onderdelen heb is het ook alleen maar aansluiten, Het grootste probleem vormt zich dus rond het aansluiten van de kabelboom / lambda sonde op de bestaande electronica. Ik heb hier ook reeds een schema van hoe het in theorie moet maar ik raak er dus niet uit. |
#49
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn motor start nu uiteindelijk, dus ik kan je wel wat tips geven. Ik heb alles bijgehouden van wat ik heb uitgezocht. Ook veel info van mensen hier op het forum verkregen. Uiteindelijk valt het wel mee. Ik zal je een Pm sturen.
__________________
- Golf Mk1 G60 project |
#50
|
||||
|
||||
Bedankt alvast, alle beetjes helpen atm.
|
#51
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit.
De garagisten van tegenwoordig kunnen niks meer zonder hun pc. Heb het al vaak gemerkt gehad. Beter zelf proberen. Al een mooie vordering geweest ban hoe die was tot nu.
__________________
GRTZ... Drive it like you show it... |
#52
|
||||
|
||||
Zo dat is even geleden.
Inmiddels ben ik wel wat verder gekomen dan de laatste post. Wagen rijd nu op een standalone maar de motor heeft een rebuild nodig wat ik ga laten doen. Dat tracht ik zo snel mogelijk aan te pakken zodat de kas herspoten kan worden. Een paar foto's: De ( inmiddels 2de ) G60 Zoals die nu staat De zwarte velgen die ik ooit op dit forum gekocht heb laten herdoen, resultaat mag er zijn. De remmerij is ook up to par gebracht Meteen ook alles van de aandrijving mee vernieuwd, aandrijassen, hubs en lagers Het zal nog even duren om hem te maken zoals ik initieel wou maar zo gaat dat nu eenmaal. |
#53
|
|||
|
|||
Mooi hoor!
Op welk stand-alone rij je nu? |
#54
|
||||
|
||||
K-data kdFi V1.4 hangt er momenteel in
|