|
||||
|
||||
Ervaringen Bolku
Zijn er mensen met ervaringen over Bolku tuning?
Gr
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 Last edited by jasonnl : 05-02-2018 at 22:13. |
|
||||
|
||||
Ik deel de vorige mening niet, en met mij velen die hier niet posten.
Mijn ervaring is negatief, volgens mij schuift ie liever dozen dan dat hij motoren aanpakt. Na lang wachten en veel verloren ritten mijn order ingetrokken en spullen weer opgehaald. Betrof bewerkte g60 kop, gasklep & inlaat, nokkenas enz. Positief is dan wel weer dat ik door bovenstaand gezeik mijn 8vg60 project heb beëindigd en een 16vg60 ben gaan bouwen waar ik erg blij mee ben vandaag de dag @Jasonnl - vanwaar je vraag? Last edited by EnVeeZee : 06-02-2018 at 13:00. |
|
||||
|
||||
Ik heb destijds met de webshop wel goede ervaringen.
verder heb ik niets laten bewerken of reviseren bij hem. Praat ik wel over 3-4 jaar geleden. |
|
||||
|
||||
1 bestelling, 1 fout.
Is een recente bestelling geweest van eind 2017. |
|
|||
|
|||
Einddemper powersprint besteld en zonder problemen ontvangen verder geen ervaringen
|
|
||||
|
||||
Ik wel 3 of 4x dingen besteld... en uiteindelijk komt het wel maar je moet er eerst 10x achteraan bellen hoe het nu precies zit. Email wordt slecht beantwoord. Afgezien daarvan geen slechte ervaringen mee.
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
Hier beetje dezelfde ervaring, contact verliep erg stroef. Uiteindelijk spullen elders besteld.
Maar dit was zeker 7/8 jaar geleden! |
|
|||
|
|||
Ik ben vorig jaar heen geweest want moest met spoed een weber dtml hebben
Hij zou er wel eentje hebben liggen voor mijn 1.6 Uiteindelijk daar aangekomen zelfde dag nog Had hij er alleen een voor een 1.8 liggen Daarna thuis op vragen wat betreft afstellen IVm 1.8 carb op 1.6 nooit meer reactie gehad. Waardoor ik de dag erna niet door de rdw keuring kwam Dat ik daar was was de service wel top |
|
||||
|
||||
Doe al jaren zaken met Jeroen, alleen maar positieve ervaringen
|
|||
|
|||
Ook positief over meerdere webshop bestellingen.
Heb wel een keer bougiekabels besteld voor abf en daar stond bij originele kwaliteit. Dat was het echt niet. |
|
||||
|
||||
Prima ervaringen en contact
|
|
||||
|
||||
Ook prima ervaringen (zowel webshop als een ervaring op locatie). Bestel er al meer dan 10 jaar voor verschillende projecten. Sommige zaken die lastig te vinden zijn (alleen op ebay in het buitenland) staan vaak in de webshop wat enorm prettig is als je meters in je project moet maken..
|
|||
|
|||
Meerdere keren iets besteld, webshop werkt goed en correct.
1x problemen gehad en dan merk je wel dat het mail verkeer stroef loopt.
|
||||
|
||||
Ik bestel al enkele jaren regelmatig wat bij hem, altijd prima in orde.
Z'n webshop vind ik wel prettig, hij heeft veel VW spullen die je net nodig bij een project oid. |