|
||||
|
||||
Thanks, ja de vulslang zit al aan de kooi vast, onderaan de kooi zit een P-clip en daardoorheen zit een tyrap
Bij de doorgang naar de wielkast moet ie er inderdaad nog even omheen |
|
|||
|
|||
Ziet er zoals altijd weer supermooi en keurig netjes uit!
Durf je er straks nog wel mee te rijden na zoveel en zolang werk? Ik zou haast bang zijn iets vies te maken als ik de foto's zie |
|
||||
|
||||
Haha die vraag krijg ik vaak maar natuurlijk!
Ik bouw om te rijden niet te traileren Het eerste krasje zit er ook al op dus die pijn hebben we al gehad.. Maar zal er idd wel voor moeten waken dat ie optisch niet te snel achteruit gaat.. |
|
||||
|
||||
Maak je geen zorgen Frank
Je hebt de afgelopen 10 jaar nog geen track day gereden. En de golf is er al die tijd niet op achteruit gegegaan.
|
||||
|
||||
Haha true
|
|
||||
|
||||
Rijdt ie nou nóg niet??
|
|
||||
|
||||
nette update weer word een steeds nettere mk1
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Bijjjjjjjjjjjjjjjna Quote:
Thanks! |
|
||||
|
||||
Echt een heftig ding dit! Alles tot in detail en overal overna gedacht! Diepe buiging!
|
||||
|
||||
Quote:
haha thanks man! |
|
||||
|
||||
Engine Time!!
Zo,
dan eindelijk de motor-update! Voor het echte opbouwen van de motor wilde ik eerst even checken of de tuner nu wel zijn werk goed gedaan heeft.. dus gingen we de instelling van de nokkenassen op BDP nakijken: Inlaat 4,55mm lift: Uitlaat 4,80mm lift: E.e.a. kwam nagenoeg overeen met de nokkenasspecificaties, en dat zonder de zuigers te raken! Dus goedgekeurd! Ik wilde de carterpan nog voorzien van een olietemperatuurmeter, dus deze weer van de motor afgehaald (was al gemonteerd met kit en al dus eerst weer lekker schoonmaken.. ) Plaats bepaald en een gaatje maken: Adapter er in lassen: De boel weer netjes spuiten en monteren en klaar is kees: Daarna moest ik nog de inlaat van de throttlebodies aanpassen op de vergrote kanalen van het blok. Eerst een Dummy-pakking gemaakt om de kanalen op het blok exact over te nemen, je ziet hier ook goed het verschil tussen links vergroot en rechts origineel: Dan deze op de inlaat zetten en met de dremel aan de gang, moest nog best een stukje van de inlaat af: Daarna weer een nieuwe definitieve pakking gemaakt: En de inlaat loopt nu heel smooth door!: Het 3e punt was dat ik nog een afdekplaat voor waar de verdeler zat nodig heb, waar ik ook meteen de bobine aan kan monteren. Ik heb daarvoor een plaatje gemaakt met een pakking erachter, maar eigenlijk nu al gezien dat dat kansloos is omdat de pakking niet genoeg aangedrukt wordt. Ik denk dat ik een afdekplaat met keerring zoals in het 3e plaatje moet hebben om dat een beetje knap te maken: Zoeits maar dan met de mogelijkheid om je bobine te monteren; Als laatste nog de letters van het kleppendeksel een kleurtje gegeven (VW-motorsport blauw ): Alles monteren en dan krijg je dit als resultaat! Volgende keer inbouw-tijd! |
|
|||
|
|||
Wat een rustgevend resultaat, dat nu alles tezame komt. De kleur van het deksel maakt het wel echt af en die inlaat is gewoon schitterend
|
|
|||
|
|||
Wat een plaatje!
|
||||
|
||||
Heel erg nice Frank!
|
|
||||
|
||||
Super mooi frank! echt een heerlijke build.
kan niet wachten dat ding eens in het echt te spotten
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Mooie kanalen! Heel proper.
|
|
||||
|
||||
Wat een mooi plaatje je motor. Direct aan de slag gegaan met de motor. Nu komt het toch echt dichtbij heb ik het gevoel. Succes met de inbouw.
|
||||
|
||||
Heel mooi!!
|
||||
|
||||
SUPER !!!
|
|
||||
|
||||
Die plaatjes met o ring er in zijn niet meer te koop , wij gaan m in solid works zetten .
|