#2281
|
||||
|
||||
mooie spullen! en deftig detail op de velgen zo met de naafdopjes
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#2282
|
|||
|
|||
Quote:
Ja ik dacht Lucien werkt veel met DTA dus dat is dan wel erg handig, daarom uiteindelijk voor DTA gekozen en de S60 omdat deze toch wat meer leuke opties heeft vergeleken met de S40, en zodoende misschien ook wat meer toekomstbestendig is . En wanneer ik nog een vraag heb over het aansluiten oid kan ik vast bij jou terecht tuurlijk mijn tel: 06 29077501
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#2283
|
||||
|
||||
Tijd voor een kleine update!
Ik heb inmiddels de DTA S60 en Zeittronix een plekje gegeven, en alles aangesloten tot in de motorruimte. Ik heb ze met zeer sterk klittenband laten hangen aan het schutbord. Ik heb ze er proberen af te trekken, en ze zitten echt muurvast, topspul! Verder hebben de naafkapjes eindelijk een knap logo Vond het wel passen bij het logotje in de gril! Ik wilde de remmen gaan ontluchten, maar kwam er al snel achter dat beide hoofdremcilinders gewoon al zo lek als een mandje waren Ik had de hoofdremcilinders samen met de balancebar bij Compbrake vandaan. De balancebar kan je daar prima halen maar kies voor een ander merk hoofdremcilinders is mijn advies! Ik heb 2 nieuwe hoofdremcilinders van Wilwood gekocht, ditmaal ook met een intern reservoir, want die losse reservoirs gaan elke keer los als je het dekseltje er probeert af te draaien.. ook al zet je ze echt goed vast. Oud en nieuw: en gemonteerd en succesvol ontlucht! Ik lees hier en daar dat de homokineten een zwak punt zijn van golfjes 1 die zwaar op het circuit gebruikt worden. Daarom wilde ik sowieso graag de grotere 90mm homokineten van een Golf 1 met 1800 motor gebruiken ipv de 80mm standaard homokineten van een 1300tje. Nog groter homokineten kan, maar vereisen weer veel meer aanpassingen. Om te kijken of die wel op assen van een 1300 passen heb ik eerst eens de oude en nieuwe homokineet vergeleken qua maat, links oud rechts nieuw: Oud, 81mm doorsnee en 51mm hoog: Nieuw, 90mm doorsnee en 61mm hoog: De nieuwe homokineten zijn dus 10mm langer. Ze passen direct op de as maar als ik deze zo monteer zullen de homokineten niet genoeg ruimte hebben om te bewegen, omdat de as dan eigenlijk 10mm te lang is. Andere aandrijfassen van 10mm korter zijn er niet, dus dat betekend dat we de standaard aandrijfassen 10mm moeten inkorten.. Ik kan dit niet zelf dus heb ik ze bij Bertil (bertil1970 van het forum hier) laten inkorten, ik moet zeggen zeer netjes werk, de foto's zeggen genoeg!! En last but not least, de motor moet zeer binnenkort ook weer terugkomen..
__________________
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 26-10-2017 at 18:51. |
#2284
|
||||
|
||||
ziet er allemaal weer erg goed uit naafdoppen passen inderdaad erg netjes in het geheel
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#2285
|
||||
|
||||
Mooie update
__________________
Seat Exeo ST 2.0TDI Style 2013
|
#2286
|
||||
|
||||
Gave update!!
__________________
Golf MK2 GTI G60 Edition One |
#2287
|
||||
|
||||
Amen!
|
#2288
|
|||
|
|||
Smullen weer! Welke maat AN fitting gebruik je voor de remmen? Zit er uberhaupt nog koper onder de wagen of is alles AN geworden tot de klauw?
|
#2289
|
||||
|
||||
Thanks!
Quote:
Ik gebruik AN3, alles is inderdaad AN tot aan de de klauw |
#2290
|
||||
|
||||
Het ziet er weer keurig uit. En mooi die aandrijfassen, echt vakwerk.
Dat zou mij ook nog van pas kunnen komen..
__________________
- Golf Mk1 G60 project |
#2291
|
|||
|
|||
Mooie update`s weer Frank , als je zo door gaat word het dit jaar nog starten..
|
#2292
|
||||
|
||||
Dat is ook zeker de bedoeling!
|
#2293
|
||||
|
||||
Nog even een kleine update, zoek de verschillen
oud: nieuw: |
#2294
|
|||
|
|||
Mooie update! En straks nog gewoon de teller uit lopen
__________________
Gr Arnold Golf 2 GTI 16v 1986 Golf 2 GTI 8V 1991 "Edition Blue" |
#2295
|
||||
|
||||
A/C? Cool...
__________________
Quote:
|
#2296
|
||||
|
||||
Quote:
L/C |
#2297
|
|||
|
|||
Strafbaar he!!!!
Geen NAP meer |
#2298
|
||||
|
||||
boeie |
#2299
|
|||
|
|||
Quote:
Mwoah .. Paar honderd km erop en naar de garage , 76.000 km in zowat 9 jaar Best logisch |
#2300
|
||||
|
||||
Waar heb je die nieuwe kmteller gevonden?
__________________
Now Scirocco 1 SL ( '81) Scirocco 2 GTS ('82) Corrado G60 ( '91) T5 ('09) Sold Caddy 1 ('83) Golf 6 1.6 Tdi ( '10) Scirocco 1 GT ('80) |