#1
|
||||
|
||||
Koppeling kabel
Heeft iemand mischien een Foto hoe de koppeling kabel moet lopen bij een Mk1 met een Mk3 versnellings bak er in , dus met ombouw steun .
|
#2
|
|||
|
|||
Weet niet waar je woont maar anders kom je ff kijken
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |
#3
|
||||
|
||||
Thanks iets uit de buurt NH
|
#4
|
|||
|
|||
let niet op de schakelstangen. IMHO, je hoort juist blij te zijn met kabels.. maar goed ... wie ben ik
__________________
Met vriendelijke roet, Evgeniy |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
dat ziet goed uit en nog wel 1 zonder automatische verstelling. mag ik vragen welke kabel je gebruikt? |
#6
|
|||
|
|||
ik heb lang gezocht en een lange variant gevonden welke in een mooie ruime radius loopt ipv al die korte dingen die of snel kapot zijn of heel zwaar gaan.
Winparts artikelnummer 146257
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |
#7
|
|||
|
|||
Quote:
Die foto is niet van mij. Ik gebruik de bij de 02A horende schakelkabels. Koppelingskabel is van Passat 35i. Er bestaat een zelfstellende, en er bestaan "gewone"... https://boelm.nl/koppelingskabel-ze...357721335e.html Hier is de zelfstellende. Op dit moment ben ik bezig met ombouwen naar hydraulisch...
__________________
Met vriendelijke roet, Evgeniy |
#8
|
|||
|
|||
Quote:
ik gebruik momenteel ook de passat 35i kabel die ik besteld heb bij boelm alleen is het plastic bij de koppelings pedaal te groot waardoor ik te veel speling op heb zitten. |
#9
|
|||
|
|||
Toen ik de auto bouwde in 2011, heb ik een "echte" voor 75 euro gekocht. Heeft mij zeker 150000km gediend, ik heb hem maar preventief vervangen..
__________________
Met vriendelijke roet, Evgeniy |
#10
|
||||
|
||||
Thanks ga het proberen
|
#11
|
|||
|
|||
Quote:
misschien dat het je niet opgevallen is maar hierboven geef ik je het nummer van de lange variant welke je handmatig opspant heb je geen gezeik met zelfspanners
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |
#12
|
|||
|
|||
Quote:
is deze veel langer de die handmatige kabel van bolku en Hulsen turbo? Had die eerst besteld maar bleek veel te kort te zijn. |
#13
|
|||
|
|||
dit is de lange variant, de maat staat erbij op de website.
Deze is flink langer
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |
#14
|
|||
|
|||
Quote:
25 euro is het proberen wel waard. de zelfstellende van de passat vind ik helemaal niks bij de pedalen. veel te veel speling. |
#15
|
||||
|
||||
Ik had dus die korte van Hulsen
|
#16
|
||||
|
||||
Ik had dus die korte van Hulsen
|
#17
|
|||
|
|||
Quote:
hoe heb jij die erop gekregen? ik kwam centimeter of 10 te kort. had die ook graag erop gewild omdat deze bij de pedaal bevestigd wordt met een oogje. ( makkelijker) |
#18
|
|||
|
|||
Quote:
die zit echt in een idioot korte bocht
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |
#19
|
|||
|
|||
Quote:
die lange met kunstof wit eind zit er ook zo op hoor. ff stoel naar achter en op de mat gaan liggen
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |
#20
|
|||
|
|||
Quote:
ja die met kunstof wit eind kan je inderdaad gemakkelijk bevestigen alleen heb ik nu de 'lange kunstof wit gedeelte' versie van een Passat zelfstellende kabel. door de lange kunstof gedeelte heb ik veel speling op me pedaal. |