|
||||
|
||||
Geschikte digifant donor
Hallo, ik wil graag mijn 16v naar digifant ombouwen. Welke autos zijn uitgerust met digifant?
Ik heb hier een G60 motor staan, alleen mis ik nog veel elektrische rommel. Bijv kabelboom luchtmeter etc.
Groeten Christian. www.vwscirocco.tk Aerodynamik ist was für Leute die keine Motoren bauen können. Last edited by TurboRocco : 22-09-2017 at 06:36. |
|
||||
|
||||
Als ik moest kiezen zou ik een G60 boom nemen. zelf heb ik die ook gebruikt.
Maar die van een 2H of een PF motor kan ook gewoon hoor, maar dan zit je met die grote luchtmassameter. met de G60 boom kan je het wat netter afbouwen. voor zowel digifant 1 als 2 is standaard software te krijgen voor montage op een 16V. |
|
||||
|
||||
2h zit die alleen in de cabrio? Pf is de gti toch?
|
||||
|
||||
klopt.
heb je al naar de ABF motoren zitten kijken? is wellicht nog een goedkopere optie om gelijk zo'n motor compleet om te zetten. |
|
||||
|
||||
Quote:
KR is voorhanden. Incl Emming bewerkte cilinderkop. Ik wil deze graag op een moderner injektiesysteem. Klapperdoos eruit. Ook om in de toekomst nog een een föhn erbij op te kunnen bouwen.
|
||||
|
||||
Alles is verder aanwezig. Complete G60. Alleen geen kabelboom.
Iemand nog iets liggen?