|
||||
|
||||
Ff wat probleempjes gehad, alles lijkt nu opgelost
http://www.volksforum.com/forum/sho...857#post1622857 Alles vervangen nu, nu een echt warme dag afwachten en kijken of t goed gaat. Vandaag was het een graadje of 24 hier en alles ging goed Wat wel opviel is dat de warme start opzich nu een stuk beter gaat, normaal moest ik met warme motor vrij lang doorstarten voor dat ie aansloeg. Bij het vervangen van de bobine nog een kleine koelvloeistof lekkage gespot. Geprobeerd dit op te lossen maar het plastic van de secundaire waterpomp was zo poreus dat ie gelijk afknapte Pomp is dus nu exit, slangen doorverbonden en klaar. Nu de koelvloeistof toch op de oprit lag gelijk maar een nieuw expansietankje geplaatst en nieuwe temperatuursensoren. Old vs new Plaatje tussen de bobine gemaakt om de warmte overdracht te beperken. Oude bobine kwam uit 1993, oud beesie dus. Nieuwe lambda. Last edited by Dokter D : 03-06-2016 at 20:07. |
|
||||
|
||||
Keurig Douwe , nu maar weer lekker cruisen
|
||||
|
||||
mooi bezig geweest weer
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Zoals t nu lijkt is alles opgelost
|
|
|||
|
|||
Mooie auto. De kleur van de auto met de velgen is zeer goed geslaagd. Topauto.
|
|
||||
|
||||
Thnx!
|
|
||||
|
||||
Twee prachtige wagens heb je
Je Golf ligt echt perfect op hoogte, mooi om naar te kijken. Ik hoop dat we hier ook wat kunnen volgen over je Mustang.
|
||||
|
||||
Mustang is niet meer !
|
||||
|
||||
Klopt, heb grote verkoop gehouden.
Mustang verkocht Turboset verkocht Recaro classic C verkocht Door omstandigheden was dit helaas nodig maar ben er eigenlijk ook wel blij mee. Er is nu niets meer wat me achter zit, nu mooi focusen op de golf zelf en vooral rijden |
|
||||
|
||||
heerlijk is dat Douwe, ik ken het wel
En zoals hij nu is rijdt hij supper. |
|
||||
|
||||
vandaag de langeafstandtest overleeft
|
|
||||
|
||||
Haha, inderdaad!
Ff naar MKII Elite geweest, bedacht me op de terugweg dat ik nog nooit zo ver had gereden met de MKII. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ben je laatst tegen gekomen toen je richting leeuwarden reed. Erg nette wagen! bleef maar achterom kijken
|
|
||||
|
||||
Ohh haha, dat zou goed kunnen
|
|
||||
|
||||
Werd er gister door Evert op gewezen dat het Volksforum ook nog bestond
Hier dus ook maar eens weer een update plaatsen. Inmiddels een andere set velgen gevonden: Nu de adapters nog laten spuiten en de voorste randen vervangen voor bredere randen, nieuwe banden dr om (zit nu veel te getrokken) en dan kunnen ze er definitief onder. Volgende punt wordt t interieur, maar dat kan ook best volgend jaar worden |
|
||||
|
||||
Staat dik zo..
|
|
||||
|
||||
Super! Erg nette update
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Staat er idd weer goed op