|
|||
|
|||
Audio Vento
Beste,
Onlangs ben ik eigenaar van een Vento geworden. Tot mijn verbazing heeft de Vento geen hoedenplank en moeten er dus speakers in de deuren achter worden geplaatst. Deurbakken los gemaakt en zie dat er geen bekabeling mijn deuren inloopt. Iemand enig idee hoe dit het beste door te trekken is aangezien het door de " kabelslurf " in bij scharnier uit moet komen! Bedankt alvast voor het meedenken |
|
|||
|
|||
Ik heb zelf het paneel eraf gehaald en van boven een stuk kabel laten zakken .
Heb je foto van vento |
|
||||
|
||||
Ik had in mijn vento speakers die half in/op de hoedenplank stonden.
|
|||
|
|||
Hier ook speakers half in de hoedenplank,
|
|||
|
|||
Sorry voor het late reageren!
Hebben jullie wellicht een foto van de speakers in de hoedenplank? Ik heb namelijk niet echt een idee erbij hoe jullie het hebben gedaan aangezien het plaatwerk is eronder! Thanks |
|
|||
|
|||
Als je hulp nodig hebt bij t trekken na de deuren laat maar wat weten . Is niet zo lastig namelijk niet en kom uit de buurt
|
|
|||
|
|||
Quote:
Die jongen is niet zo goed met het bijhouden van zijn profiel Niet dat het aanzienlijk verder is nu, maar toch |
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je hij reageert alleen een beetje laat
|
|
|||
|
|||
Geex woont nu in Veldwezelt, a.k.a. "Bijna Maastricht, maar dan in België"
En de tijd dat hij in Sittard/Geleen wonde.. volgens mij zeker 3-4 jaar geleden ? |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Is dat een wereld reis dan .
|
|
|||
|
|||
Haha, ik ben inderdaad niet zo goed met het forum bijhouden! Sorry!!!
Ik ga de speakers achter in de deuren inbouwen zodat het er netjes uitziet. Bedankt voor alles reacties! |