#521
|
|||
|
|||
Volgrns mij hebben ze een anderr naam
|
#522
|
|||
|
|||
Is de vorm van de inlaat van een 1100cc golf 1 blok gelijk aan de smallblock polo motoren van 6n range?
|
#523
|
||||
|
||||
|
#524
|
||||
|
||||
Quote:
nee inlaat is anders uitlaat is hetzelfde |
#525
|
||||
|
||||
Quote:
1100 Golf 1 = sleeptuimelaar Smallblock 6N = hydrostoter. => inlaat ander patroon, uitlaat gelijk.
__________________
Quote:
|
#526
|
||||
|
||||
Het zal ergens tussen de 27 pagina's staan, maar de volgende vraag. Ik zie dat er veel gebruik word gemaakt van een motorfiets pompje die stopt met pompen/druk leveren als de vlotterkamer vol is. Maar maken jullie in het geval van een Golf 1 ZONDER gti tank (een gti tank heeft de benzine leiding aansl. aan de onderzijde waardoor de benzine zo de leiding in loopt) gebruik van een opvoer pomp?
Ca. 8 jaar terug heb ik met mijn toenmalige mk1 een pomp onder de auto geplaatst, en een drukregelaar in de motor ruimte. Zonder opvoerpomp in de tank, was ook geen gti tank dus. Graag hoor ik hoe jullie dit oplossen. |
#527
|
||||
|
||||
ik had in een polo ook een benzinetank met vanonder de aansluiting , heb het motorfiets pompje gewoon aan de bestaande aanvoerleiding gekoppeld , vrij hoog tegen het schutbord en heeft altijd probleemloos gewerkt
|
#528
|
||||
|
||||
Even wat leven in de brouwerij brengen, .
Zijn hier nog liefhebbers mee bezig? Ik kwam van de week nog twee setjes carburateurs tegen met een hoop toebehoren. Mocht hier interesse voor bestaan, dan zal ik eens een opsomming maken. Ligt hier nu ongebruikt te verstoffen, maak er liever iemand anders blij mee.
__________________
Golf GTS '83 SOLD |
#529
|
||||
|
||||
goede dag
even een vraagje ik wil op een aee bike cabs zetten hoe kan ik beste bobine aansluiten iemand simpel schema kom in een 86c wil graag me de 6n bobine gaan werken mvg |