|
||||
|
||||
Quote:
Als deze loopt dan mag de andere weg, zijn beide blokken met weinig kilometers en even oud dus ik heb voor de hand weg genomen. En deze stond vooraan |
|
||||
|
||||
nice hangt mooi evert keurig
|
||||
|
||||
Quote:
Die GK steunen die zijn wel |
|
||||
|
||||
Begin gemaakt met de down pipe
Toch makkelijk een tweede blok erbij Had recht naar beneden gekund, maar op deze manier geen last van de schakelkabels Nu nog op zoek naar een dynamo en inlaatbuis met lmm |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Downpipe inmiddels klaar voor het aflassen
Altijd al een liefhebber geweest van jaren 90 hood-lift |
|
||||
|
||||
Ff een aanpassing aan de achterkant, normaal zag je de halve demper onder dr auto vandaan komen (wat ik geen porum vond) en daar kwam bij dat de R32 uitlaat bij gesloten klep maar 1 pijpje gebruikte.
Dus demper omhoog en aan de slag met bochtjes. Zo ook ff twee uitsparingen gemaakt in de balk waar de pijpjes in komen te hangen Na heel wat uren passen, meten slijpen, helaas kromtrekken, dus weer slijpen en lassen hangt ie dan. Nog ff een sfeer foto van dr fabriek waar je niks meer van ziet. |
|
|||
|
|||
Op een vreemde manier ziet het er best goed uit, had ik niet verwacht!
|
||||
|
||||
Quote:
ik wou de pijpjes graag iets hoger, en dan wel op een manier dat het wat beter bij de auto past vandaar de uitsparingen. En dan kan ie straks achter nog wat zakken. Nu is mijn laswerk niet mijn sterkste kant maar met een lamellen schijf lijkt het wel wat Maar gelukkig zit het onder de auto, en ga op meetings toch geen spiegel onder de caddy leggen. Ik vond persoonlijk toch het mooiste aan de hobby om wat uit te vinden wat een ander niet heeft, en dan de uitdaging om dat dan ook voor elkaar te krijgen |
|
||||
|
||||
Vandaag maar begonnen met een roll-pan, de buurman had nog oude stukken plaat liggen dat kwam mooi van pas.
|
|
||||
|
||||
netjes evert! begint goed vorm te krijgen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Exact hetzelfde zo heb ik het ook gedaan , het is dat ik geen foto s kan posten ..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer van de foto, ben toch best wel benieuwd |
|
||||
|
||||
Als je wilt stuur maar effe pb dan kan ik m naar je appen .
|
|
||||
|
||||
En we kunnen weer verder,
Gister on tour geweest met maatje Douwe, 600km en een kofferbak vol met onderdelen. Nu genoeg voor beide blokken compleet te maken. Dus super blij dat ik weer verder kan. |
|
||||
|
||||
Goed bezig maat!!
Last edited by Dokter D : 04-07-2017 at 18:14. |
|
||||
|
||||
Even de afdekkap gepast, maar die is helaas van een bde.
Past niet helemaal lekker Gister ook nog een setje rode bougiekabels meegenomen maar niet helemaal mijn smaak,dus gewoon de zwarte er weer op |
|
||||
|
||||
ziet er met afdek kap wel erg netjes uit vind ik onder de kap
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik toch eigenlijk ook wel, zal nog wel ff proberen deze mooi strak erop te krijgen |
|
||||
|
||||
Vanmiddag vrij genomen, dus mooi tijd voor de rollpan
|