|
|||
|
|||
Tijdje terug alweer. Vanalles gebeurt aan de auto. Binnenkant is volledig kaal gemaakt, motor terug erin, massakabel aangesloten, massapunt in motorruimte aangesloten, uitlaat eronder gehangen en nog veel meer. Foto's zeggen meer dan woorden:
* Ook nog een nieuwe kooi gekocht. Kooi was blauw toen ik hem ging ophalen, nu mooi Action matzwart haha. Is een 6-punts schtoefkooi van OMP. * Vandaag ook de volledige uitlaatlijn eronder gemaakt. Lambdasonde aangesloten. Ook de buis ingewikkeld met hitteband. * Camber op de vooras is ook goed te zien op deze foto: * Goodridge remslangen gemonteerd. Samen met de Ferodo DS3000 blokken aan de voorzijde. Ook de draagarmen voorzien van PU rubbers, evenals de koppelstangen. Op dit moment moet alleen nog de kooi worden gemonteerd, stoelframes inlassen, accu vastzetten, APK en uitlijnen. Kan niet wachten tot ik er eens een rondje mee kan knallen en kijken hoe die zich houdt.*
|
||||
|
||||
Ziet er dik uit!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Goed bezig
|
|||
|
|||
Wat een gaaf project!
|
|
|||
|
|||
Gister ook een begin gemaakt aan de stoelframes. Bestuurderskant zit er nu in, komende week verder met de passagierskant.
|
||||
|
||||
Goed bezig hier
|
||||
|
||||
Lekker bezig! Stond je bitumen aan de onderkant vd auto ook in de fik?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nee de onderkant niet, hebben alleen aan de zijkant gelast zal nog wel komen, als ik de plaatjes ga lassen voor de kooi haha.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat denk ik ook wel, hebben wij met de rally wagen ook gehad
|
|||
|
|||
Zo stoelframes erin gelast, plaatjes voor de kooi i gelast, schakeltoren gekocht en bin enkant geverfd het wordt wat!
|
|||
|
|||
Tof project
|
|
|||
|
|||
Lekker hoor! Ben erg benieuwd naar de shifter!
|
|
||||
|
||||
Mooi hoor
|
|
||||
|
||||
erg vet! lekkere ringtool man
enigste wat me opviel zijn de lange draadeinde voor de wielmoeren heeft dat een rede zo lang?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Dit heb ik expres gedaan zodat ik nog met spacers kan werken mocht ik andere wielen aanschaffen
|
||||
|
||||
duidelijk! slim
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |