|
||||
|
||||
Thanks! En heb nog wat plannen in m'n hoofd
Eerst de camper afbouwen, prio 1!
|
|||
|
|||
Gaaf Project zeg ! complimenten !
|
|
|||
|
|||
Net even door gelezen. wat een mooi project nu lees ik over je voor remmen dat die klauwen van porsche zijn maar van welk type? dit past mooi met 312 schijven en bbs velgen.
achterremmen vindt ik ook super ook maar eens gaan verzamelen, alleen jammer dat de spoorbreedte wat wijder wordt. |
|
||||
|
||||
Vorige post was van 2015...
Hoe staat het er eigenlijk mee Black Devil?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
Dacht remklauwen welke ook onder een Audi rs2 zitten
|
||||
|
||||
Quote:
Niks meer aan gedaan sinds die tijd eerlijk gezegd, staat binnen onder een hoes te wachten
|
||||
|
||||
Om nog maar wat te posten:
Nog steeds geen ene reet uitgevoerd bij deze koets. Wel op ander gebied want ga komende maand verhuizen, wat ruimere woning en achtertuin. Maar het belangrijkste is natuurlijk de garage. Deze is 3,5m breed ipv 3,3m nu en heeft een puntdak met vliering en dit is natuurlijk ideaal! Enige uitdaging is de lengte, waar ik nu bijna 12m heb heeft de nieuwe garage een kleine 8m dus moet gaan uitbouwen/verlengen. Gelukkig is deze mogelijkheid er, ik ga er 7m aanplakken 😬. Met een kleine 15m moet ik het dan wel redden denk ik .
|
||||
|
||||
Duurt lang.. ;-) Lekker hoor zon grote garage!
|
|
|||
|
|||
Goede berichten kerel, waar vaan jullie wonen?
|
||||
|
||||
We blijven in Limmen, 800m verderop. Owja ook belangrijk is dat er een tweede aankomt in april 👌
Hierbij 2 pics vd woning
|
||||
|
||||
Mooie woning, en dat zal me een fijne garage worden!
Voldoende plek op de oprit super
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Mooi huis man, dat gaat wel goed komen!
En een tweede op komst, super gaaf! Van harte gefeliciteerd!!
|
|||
|
|||
2x gefeliciteerd kerel! Zorgvuldig gekozen plekkie lijkt me zo, met uitbreidingsmogelijkheid voor de garage en een 'voortuin' waar je een stuk of 4 auto's op kwijt kunt
|
|
||||
|
||||
ook van deze kant 2x gefeliciteerd!