|
||||
|
||||
Ziet er allemaal netjes uit!
|
|||
|
|||
Quote:
Liefst in één keer alles netjes... Kost me enorm veel tijd alleen en zonder al teveel ervaring, maar dan heb ik binnenkort hopelijk toch wat :-) |
|
|||
|
|||
De golf is ondertussen binnen bij de carrossier voor het inzetten van een nieuw en versterkt front... binnen een kleine 2 weken zou dit in orde moeten zijn en kan ik water en intercoolerleidingen afmaken zodat we kunnen beginnen denken aan de eerste maal testdraaien :-)
Ondertussen rustig bezig met wat andere dingen netjes te maken en verder stukken zoeken. Ik had nog een vraag voor jullie wat betreft de bougies die ik zou willen gebruiken, kunnen jullie mij helpen in mijn keuze? Het lijkt mij verstandig om een graad kouder te gaan dan origineel, maar over het type ben ik nog niet echt uit... Ik zou dus de NGK BKR7E (IX), Bosch F6DTC of de Denso IK22 willen nemen De vraag is vooral; koper of iridium? wie kan er mij hier wat nuttigs over vertellen? Vele zweren bij koper en zeggen dat de platinum/iridium bougies enkel gemaakt zijn om langer mee te gaan, maar dat deze toch meer misfires zouden kunnen veroorzaken... Anderen zweren dan weer platinum/iridium en raden dit aan bij getunde motoren, maar ik zie dus het bos door de bomen niet meer... Platinum is voor zover ik lees enkel voor de levensduur en iridium zou "best of both worlds" zijn... Any advice? Last edited by Dieter9 : 01-03-2017 at 13:45. |
|
||||
|
||||
Erg mooi project! Ik ga 'm volgen!
|
|||
|
|||
Quote:
Dankje! Ik zal mijn best doen om eens wat meer foto's aan te leveren ;-) |
|
|||
|
|||
Ik stop het liefst overal bougies in van koper. Minste problemen mee en goedkoop dus geen probleem om vaker te vervangen. Ook heb ik een paar keer gehad bij 20 kleppers met veel vermogen dat bougies met een exotische electrode (iridium) het begaven en er stukjes electrode loskwamen met motorschade tot gevolg.
|
|||
|
|||
Quote:
Nou dat is nog eens goede reden om voor koper te gaan... |
|
|||
|
|||
Al even niets meer gepost, maar zeker niet stilgezeten...
Ik ben alles zo netjes mogelijk aan het inbouwen, maar netjes neemt nogal wat tijd :-) Ondertussen de stoeltjes opgehaald die erin zullen komen : |
|
||||
|
||||
Mooie stoelen en mooi project !
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks! Momenteel nog huis aan het renoveren, maar binnenkort terug versnelling hoger en verder bouwen! |