|
|||
|
|||
Mooie wagen John!
|
|
|||
|
|||
Nice,zou ik ook graag eens eentje hebben,ik had de achter ruitenwisser vervangen voor een aero exemplaar,maar.dat.zijn smaken
|
||||
|
||||
Thanks again mannen!
voor mij is het al een klassieker, en hier was ik eigenlijk ook naar opzoek. dit zonder er alteveel geld op weg te gooien en weer iets ''speciaals'' te hebben.. toen ik de stap genomen had om de 16vG60 weg te doen, heb ik eerst vrij lang gekeken naar een rode golf 6 gti. maar dat deed me uit eindelijk toch een heel stuk minder als de R32 en dus daar naar opzoek gegaan, hij voldoed eigenlijk aan alle eisen! ik wilde graag een orgineel NL auto waar zoveel mogelijk orgineel van is. de orginele uitlaat heb ik nog van de verkoper mee gekregen en alles wat vervangen oid word door andere delen zal hier netjes worden opgeslagen ik wil de auto zeker niet verprutsen. maar wel naar mijn eigen hand zetten
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Na een weloverwogen beslissing toch een R32. Mooie auto, veel (rij)genot en succes met de auto toegewenst
|
|
||||
|
||||
Dikke shit John, geniet ervan!!
|
||||
|
||||
Hele dikke wagen John!! De plannen klinken goed. Hou deze in de gaten ;-)
|
||||
|
||||
Nice ride hoor !!
Ik zou inderdaad een Eibach setje monteren en de Aristo's er mooi onder laten zitten !
|
||||
|
||||
Thanks Guys!
keus van een eibach set is voor mij snel gemaakt. zit nu ruim 2,5 jaar onder de jetta met zo'n 25k per jaar met de winterwielen wissel beide keren even netjes schoonmaken etc en ziet er nog uit als nieuw Aristo's zullen voorlopig inderdaad mooi blijven zitten. voor nu allemaal kleine puntjes beet pakken, alweer het 1 en ander gedaan ook. goedkope led hemel bolletjes gewisseld naar orgineel ongeveer 4 meter kabel van de radio uit het dashboard kastje gehaald en alles van de radio netjes aangesloten etc al even snel aan de vagcom gehad moet ik nog eens goed doorheen wat instellingen aangepast bij open een sluiten knipperen de knippers van de auto niet, beetje op internet struinen zegt dat dit vaak de soldeerpunten zijn van de slot module en hier krijg ik ook wel een fout op. dus hier maar eens een 2de van opzoeken en die proberen te fixen en uit te wisselen en dan gelijk naar het inzet stuk leder van het deurpaneel kijken dat zit wat los verder niet teveel aan doen en sparen voor groter onderhoud wil als eerste de motor en de remmen opfrissen waar nodig
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 22-02-2017 at 20:46. |
|
|||
|
|||
Mooie auto hoor , goede keuze qua kleur.
Van wat voor auto is de onderlip die je wilt plaatsen? En is die ook imitatie verkrijgbaar ergens? |
|
||||
|
||||
Super, zo'n R32, ook helemaal origineel.
Dat rubbertje rond de antenne moet ik bij mijn passat ook eens vervangen, maar wat voor antenne heb je nu? Want het lijkt me niet dat je gewoon van de oude een stuk hebt af geknipt? Quote:
Seat Leon Cupra R, onderdeelnr 1ML 805 903
|
||||
|
||||
Inderdaad de Cupra R lip,
Antenne heb ik een ander opzet stukje op gedraaid Ben niet zo'n fan van die lange sprieten
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Dikke bak! Mooi origineel zo
Frank kan je wel helpen met dat slot www.deurslotreparatie.nl (is ook wel forumlid geloof ik, frankvr6 was het altijd)
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Tof dat je hebt gevonden wat je zocht!
Geweldige kleur en die 3.2 is echt heel leuk |
|
||||
|
||||
Mooie wagen, gave kleur
Veel plezier ermee en veul veilige kms!!
|
||||
|
||||
bedankt voor de tip! ik zal het eens in gedachten houden wat betreft de deurslotreparatie.
leuk voor aankomende winter.. en mogelijk een klusje die ik wel gewoon zelf ga avonturen vandaag nog wat kleine puntjes op de i gezet in een aantal weekjes een afspraak maken voor taxatie leren inzet stuk van de deur zat wat los. deze weer netjes vast gelijmd en ook direct het schakelaartje van het elektrische raam gefixt Ik hoop op een beetje aceptabel weer aankomende zondag kan ik eens de pad op voor wat mooie foto's
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 19-01-2018 at 20:45. |
|
||||
|
||||
Hele mooie 4 John, top!
|
||||
|
||||
Mooi ding John! Staat voor mij ook nog wel op het lijstje om ooit eens eentje te bezitten. En ik kan je mening over GTI vs R32 volledig onderschrijven. De roffel van de 6-cilinder, het koppel onderin en de souplesse van de motor geven een duidelijke pre richting de R. Veel rij & sleutelplezier gewenst
|
||||
|
||||
Die schakelaartjes voor de deursloten kan je wel el cheapo kopen @ Aliexpress, John. Wil binnenkort ook ff voor de Passat een paar kopen
|
||||
|
||||
Mooie wagen John, veel fun kilometers toegewenst