#1
|
|||
|
|||
Golf 1 GTI 1980 misschien te koop
Ik wil misschien mijn golf verkopen.
Ik heb hem al 10 jaar maar kom er maar niet aan toe om hem op te knappen. Misschien zijn er geïnteresseerden die er wel de tijd voor hebben. Anders blijft hij voorlopig nog even op zijn plekje binnen staan. Er is al 2500 naast de auto geboden dus ik zet de vraagprijs op 3500 euro Nederlandse golf GTI uit 1980 met kleine achterlichten en 1600 EG? Motor Van buiten niet de mooiste, is slecht gespoten en deels gerold. Slecht dak ivm dakraam. Heeft echt cosmetisch aandacht nodig. Met APK weg gezet en altijd droog gestaan dus kan niet veel aan mankeren. Lampjes, ruitenwisser, uitlaat lekt bij een klem, kleine dingetjes. Lekt wat olie langs een pakking bij oliepomp, kun je zo bij niks bijzonders. Last edited by Hvdw : 07-02-2017 at 22:45. Reason: Extra fotos |
#2
|
|||
|
|||
heb je misschien wat foto's van de auto?
|
#3
|
|||
|
|||
Is ie kompleet etc.etc?
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#4
|
||||
|
||||
Foto's zeggen idd wel meer, en een eventuele vraagprijs.....
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#5
|
|||
|
|||
Ik ben niet bekend met forums en ik heb geen idee hoe je met Android foto's plaatst.
Kan ze wel per mail versturen als iemand interesse heeft |
#6
|
|||
|
|||
Ik heb interesse: melwit@xs4all.nl
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#7
|
|||
|
|||
|
#8
|
|||
|
|||
Als de auto idd een origineel NL kenteken heeft zou het weleens een leuk restauratie project kunnen zijn.
Ik heb echter mijn twijfels over de motor , de plaats v/d thermotijd schakelaar en voorste watermondje cilinderkop zit niet waar deze zou moeten zitten. Of er zit een verkeerde cilinderkop op , of de gehele motor is niet de originele. Zitten de boekjes en papieren erbij? Succes met de verkoop. |
#9
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt er zit een 1800 motor in en geen 1600 EG. Zit ook geen goed interieur in. Voor de liefhebber, die graag een oer-gti zoekt wel een leuke project auto. Geld investeren in een gti met kleine achterlichten en dashboard met ronde klokken is geen geld zoekmaken. Een ander interieur zoeken gaat nog wel lukken en een passende 1600 Eg motor kun je zeker ook nog wel vinden. |
#10
|
|||
|
|||
Is er ergens te controleren welk blok erin ligt, motorcode o.i.d?
GTI stofje nog verkrijgbaar, dus even met naaimachine aan de gang en middenbaan vervangen, 1 wang heeft al instapschade. Model stoelen klopt wel toch of weten de kenners hier meer van. |
#11
|
|||
|
|||
Voor het interieur heb je al voor 600 euro aan stof nodig incl de zwarte wangen. komt de arbeid van het bekleden nog bij of je moet het zelf kunnen. De stof is van slechte kwaliteit en verschiet binnen no time. Zou je er in de zomer 2 weken nee op vakantie gaan is het mooie er al vanaf.
Je zou de 1800 erin kunnen laten liggen maar voor 250 heb je een 1600 blok. Het is toch het mooiste om de auto zo origineel mogelijk te maken. |
#12
|
||||
|
||||
Beetje off topic, maar eerste toelating 22-8-1980.
Heb ik het mis, of zitten er dan geen tittentacho in en kleine achterlichten? Ik heb zelf een begin 80-er en daar zit het wel in. Volgens mij is het vlak daarna veranderd. Maar: als het wel zo hoort, dan is dit in mijn optiek een koopje voor 3500. GTI met kleine achterlichten, tittentacho en origineel kenteken. Zoek het maar eens! Ik heb zelf pas een EG blok gekocht (ex-cabrio) en een correct interieur. Is dus wel te vinden.
__________________
LR Freelander (Werkpaard) MB A160 (Boodschappen) VW GOLF S '80 (Hobby) |
#13
|
|||
|
|||
Ik dacht ik zoek het even uit en je staat versteld wat er allemaal bekend is over golfjes.
Het is dus echt model 1980 met kleine achterlichten. Hierbij even de onderbouwing. Aan chassisnummer te zien is het dus modeljaar 1980 Modeljaar 80 : Productie van 1-8-1979 met chassisnummer A 0000 001 Tot productie 31-7-1980 en tot chassisnummer A 0750 000 Productie van modeljaar 81 begint van 1-8-1980 met chassisnummer B 0000 001 Het is dus 1 van de laatste serie golfjes / GTI's van modeljaar 80 Dus nog de echte met kleine achterlichten, hij is waarschijnlijk pas eind augustus op kenteken gezet. |
#14
|
|||
|
|||
is de golf nog te koop ?
|
#15
|
|||
|
|||
Hij is nog te koop.
Maar hij moet niet weg. |
#16
|
|||
|
|||
Nee dat is duidelijk....anders was de golf allang verkocht geweest
|
#17
|
|||
|
|||
Ik heb even op Golf1-IG.de gekeken en daar even het chassis nummer gecheckt. Je kunt dit doen door het kopje wetenswaardigheden aan te klikken en dan Analyse your Fin te kiezen. Je vult je chassis nr in en klikt op analyseren. Er komt voor dit chassis nr naar voren dat het een modeljaar 1980 is en dat hij van de band gelopen is in Juli 1980.
|
#18
|
|||
|
|||
Waar staat de auto?
|
#19
|
|||
|
|||
In de omgeving van Deventer.
|
#20
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je een pb gestuurd |