#41
|
||||
|
||||
Hee Chris, goed bezig. Dit is de kleur die er opkomt?
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#42
|
|||
|
|||
Quote:
Thx! Klopt , hij wordt Inarisilber
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#43
|
|||
|
|||
Hij loopt!
__________________
FAHRVERGNÜGEN! Last edited by chrisjuh : 13-02-2016 at 00:31. |
#44
|
|||
|
|||
Het schiet aardig op!
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#45
|
||||
|
||||
loopt lekker
__________________
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
#46
|
||||
|
||||
Blok ligt er netjes in zeg!
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#47
|
|||
|
|||
Quote:
Was nog wel een aardig gepiel hoor, iedereen denkt altijd dat het makkelijk is Sprinter intercooler paste bv. niet, zit nu een universele in. Accu kwart slag moeten draaien; slang intercooler in de weg. Rechter motorsteun moeten aanpassen (ondanks Epitec). Radiateur van een 1100cc erin ivm. aansluiting slang onderin. Uitlaat en downpipe is nog een behoorlijke klus. en zo nog aardig wat kleine dingen, maargoed het loont de moeite! Nu hebben we nog aardig wat vibraties in het interieur, dat ligt waarschijnijk aan de voorste motorsteun, daar moet een ander rubber in.
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#48
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, als je de forums bezoekt en de ombouwtopics bekijkt, dan lijkt het allemaal zo makkelijk....totdat je er zelf aan begint....ik weet er alles van Succes!
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#49
|
|||
|
|||
Zo, ondertussen weer wat verder:
Remmenprobleem opgelost, blokkeerde linksachter en voor zat het ook niet lekker ondanks de Golf 3 remkrachtverdeler, het probleem was moeilijk te vinden; geen vacuum op een diesel maargoed remt nu als een moderne auto. Trillingen in de motor/carosserie als een dolle, echt niet leuk meer; motorsteunen gelost beetje schudden en wringen; opgelost. Schutbord voor beplakt met antidreun= stuk stiller nu, ook leuk. Maar we hebben nog een echt kloteprobleem; de tellerkabel tikt in de klok, tenminste zo lijkt het; niet te vinden, hij deed het als met de originele Golf 1 klok, nu zit er een Golf 2 GTD klokkenspel in, maar hetzelfde euvel?? Als iemand iets weet? verder even de wielen proefpassen:
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#50
|
|||
|
|||
Zo de nieuwe schokkers zitten er ook onder
Auto is nu technisch praktisch nieuw, alleen de Sjaak schroefset moet er nog onder en achter andere blokken, dit is nog iets te hoog naar mn zin nl. De Benz wielen zitten er ook onder, man wat staan die mooi bij deze auto, ben er helemaal weg van
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#51
|
||||
|
||||
Wielen staan hem goed!
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#52
|
|||
|
|||
Toch een paar kleine veranderingen de afgelopen tijd
Zo, even een updatje doen, er iets veranderd aan de Caddy, er zit een andere motor in, omdat het Diesel verhaal mij toch niet beviel; wat een gerammel blijft dat toch in een type 1...dus andere motor erin gelepeld:
Rijdt een stuk lekkerder moet ik zeggen die 260 PK Het is een 20VT uit een Audi TT, andere injectoren, software, downpipe, nou ja je kent het wel. Gisteren naar de RDW geweest, en het is nu een Caddy 1 20VT op kenteken De buitenkant is zover klaar, alleen nog laten spuiten in het wit, yup wit, het plan was anders, maar ik vindt wit toch het mooiste. Owja en de wielen zijn veranderd naar BBS, tenminste BBS, het zal wel immi zijn, maar dat boeit mij eigenlijk niets, ik vindt het mooie wielen en daar gaat het om toch? Ook staan de banden hier wat mooier om ipv dat getrokken gedoe. Het interieur is ook naar ,mijn zin zo; GTi stoeltjes erin en een spucknapf, simpel maar ik vindt het altijd mooi zo, rode tapijt en matjes erin; klaar:
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#53
|
|||
|
|||
Echt een gaaf ding!
|
#54
|
||||
|
||||
ziet er goed uit! mag ik vragen waar dat tapijt vandaan komt.
__________________
www.facebook.com/basetheone |
#55
|
||||
|
||||
Netjes! ziet er goed uit ook al in deze kleur
benieuwd naar het wit
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#56
|
|||
|
|||
Quote:
haha ik ook:-) De voornaamste reden is dat er toch ook een beetje reclame opkomt van onze zaak, en dan vindt ik wit denk ik toch beter, verder mooi met zwarte delen opbouwen, dus al het chroom eraf en zwart erop.
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#57
|
|||
|
|||
Hey super mooie caddy en geweldige motor nu.
Mocht je het chrome werk van de caddy weg doen wil je me dan een pb doen met de prijs? Groetjes
__________________
Golf 1 cabriolet 1984 1.8 16v weber(project) volkswagen jetta mk1 (work daily) Audi tt 8n 180pk(daily) |
#58
|
|||
|
|||
Quote:
Het chroom gaat al naar Alex van VW Einzer, daar haal ik nl. ook weer de gewone rubbers en ruil dit in, maar denk niet dat dat dit jaar ook gaat gebeuren hoor, wordt volgende winter. Ik heb nu een T3 busje erbij, dus het geld is even op
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#59
|
|||
|
|||
T3... Weet waar je aan begint... Ik heb mijn t3 Doka gisteren net verkocht...
Even een vraagje: heb jij toevallig nog de onderdeelnummers van je schokdempers achter? Ik heb mn caddy sinds 2 weken ook als 1.8 20vt op kenteken en ben nu naar de spuiter aan het werken. Had laatst andere schokdempers besteld van een kever. Qua lengte pastte dat heel aardig alleen leek de demper de verkeerde kant op te werken. Kon ze met de hand zonder al teveel kracht zo in elkaar schuiven maar uit elkaar trekken kostte veel meer kracht. Net of ie uitgaand een veel betere demping had ipv ingaand...
__________________
Golf mk4 1.9 sdi daily Caddy mk1 xxl>>> 1.8 20v turbo project |
#60
|
|||
|
|||
Quote:
hehe T3 hoeft niets aan te gebeuren Ik heb de nummers helaas niet meer, ik heb ze ook weer overgenomen van iemand hier van het forum, maar deze werken gewoon zoals ze zouden moeten werken, ze zijn niet erg stug, maar ook niet dat ze andersom werken,
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |