|
||||
|
||||
Die velgen heb ik eerder gezien en die loods ook.
Giel!!!
|
||||
|
||||
Nog wat dingetjes die ik klaar wil maken voor de zomer. nieuwe radio word verplaatst naar het handschoenenkastje, en de originele radio gaat in het dashboard.
|
|
||||
|
||||
Gaaf zo, dat dashboard paneeltje!
|
|||
|
|||
Dashboard is echt super zo, dat stuurtje, mja, kwestie van wennen hoop ik
|
||||
|
||||
Geprobeerd het BBS logo te ontlakken met speciale afbijt voor plastic omdat het chroom totaal niet netjes was.. heb er nu enorm veel spijt van. Chroom is er af maar waarschijnlijk omdat het plastic al best oud is, is het gebarsten in veel plekken. Kan iemand mij aan zo'n logo helpen of iemand weet die het kan opknappen?
|
|
|||
|
|||
plastic afbijt op Gelcoat = fail
|
||||
|
||||
Balen zeg!
Zou het persoonlijk zo schoon mogelijk proberen te houden en iets van een epoxyhars gebruiken om in de barsten te gieten. Of het spul waar de lokale carglass de sterretjes in voorruiten mee repareert, dit is er voor gemaakt om barsten zo min mogelijk te laten zien... dan met 2000 schuren en weer polijsten. |
|
|||
|
|||
Dit krijg je niet weer netjes....
Zijn wel lui die GEL badges maken.. die kunnen wellicht een nieuwe maken voor je...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gisteren naar Essen geweest. Stond weer erg dik spul bij (Zeker niet alleen VAG)
Het BBS stuur is naar de stoffeerder voor nieuw leer. Ik heb toch maar een replica bbs claxon dop gekocht. De oude was niet meer te redden. Het plastic inleg stuk gewrapt met 3M Di-Noc Carbon. Erg mooi spul om mee te werken. (Voorproefje) |
|
||||
|
||||
Ik was niet tevreden met het verschil tussen het matte carbon op het stuur en glimmende carbon op het dashboard uit de US. Nu mijn eigen dashboard uit de golf gehaald, geschuurd en gewrapt met het zelfde materiaal als het stuur. Stukke beter zo
Last edited by Mark_MK1 : 03-12-2016 at 20:16. |
|
||||
|
||||
Smalle bumpers gemonteerd (auto moet nog gewassen worden )
BBS stuur met nieuw leer in elkaar gezet en samen met het dashboard weer in de golf. |
|
|||
|
|||
Netjes zo!
|
|
||||
|
||||
Gaaf die zwarte bumpers!
|
|
||||
|
||||
Interieur nu compleet. Misschien weer terug naar speedline mistral aangezien het toch mijn favoriete wiel blijft. Maar nu in 17 inch zodat de remmetjes wel passen
|
|
||||
|
||||
Wat ontzettend mooi! Ingetogen maar toch erg dik.
|
|||
|
|||
Erg mooi zo hoor! Damn!
|
|||
|
|||
Super dik! Maar geel met goud, ik weet het niet.