|
||||
|
||||
Zou er wel nog blanke lak overheen doen, verder ziet het er netjes uit.
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je wel. Ik heb de blanke lak er al op zitten. Toen de kleurlak nog plakkerig was heb ik er gelijk twee lagen blanke lak overheen gespoten. 't Is nu nog wat dof maar de spuitnevel zit er nog op. |
|
||||
|
||||
Roestige Opelstaaltjes...
...kosten veel tijd om spuitklaar te krijgen. En hup, in de roestomvormer. Dilemma: in welke kleur zal ik ze spuiten? Ik zit te twijfelen tussen zilvergrijs of iets donkerder steelgrey. |
|
|||
|
|||
Oei, ik vind ze te breed. Maar ik zou zilvergrijs doen met originele naafkapjes!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het zijn de achterwielen die inderdaad erg breed zijn, 8,5j. Aan de voorkant zijn ze van iets bescheidener formaat: 7,5j. Ik ben er van overtuigd dat de Passat het prima kan hebben. De ET waarde is op een milimeter na gelijk aan de huidige 14" wielen: 37mm. Ze staan vooral achter een aardig eind naar binnen. Ze worden zilvergrijs, niet in de laatste plaats omdat ik daar nog een voorraadje van heb liggen. Nu nog op zoek naar zwarte naafkappen 4x100... |
|
||||
|
||||
Zilvergrijs dus....
|
|
|||
|
|||
Mooi bumpertje weer, denk dat die velgen ook zeker niet zullen mis staan! Je kunt niet snel te breed gaan op een Vento toch
|
|
|||
|
|||
Het is alleen geen Vento :p
Zilvergrijs is het beste! Met zwarte of zilvergrijze naafkapjes. Ik denk dat de zwarte het mooist zijn. |
|
|||
|
|||
Agja.. oeps! Kleinigheidje heb je al snel zullen we maar zeggen.
7,5J en 8.5J? Zou je toch prima kwijt moeten kunnen denk ik zo. Persoonlijk vind ik zo'n brede look erg gaaf bij een wat ruimere wagen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je wel Quote:
De naafkapjes zijn onderweg en worden inderdaad matzwart. Het VW-logo zilverkleurig op een blauwe achtergrond. Quote:
|
|
||||
|
||||
En de naafkappen gespoten... De logo's heb ik helaas een beetje verprutst met een lakstift maar hé, het zijn maar naafkappen hè Ik heb nu wel een lakstift over waar maar een heel klein beetje uit is. Kleur is Mercatoblue LA5M. |
|
||||
|
||||
Knappe velgjes zo
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Naafkapjes zien er goed uit (op de uitschuivers na dan). Ik ben benieuwd hoe ze op de velgen staan. Wil ik misschien ook wel doen op onze bus.
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je wel. Zo ziet het er nu uit. De naafkap sluit aan de rand niet mooi aan op de velg maar dat neem ik voor lief. Binnenkort met banden eromheen te zien onder mijn auto. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Omlaag en klaar .
Mooie wagen |
|