|
|||
|
|||
Schroefset van Polo 6N op Golf MK2 of toch niet?
Een vriend van mij heeft mij een schroefset gegeven van zijn Polo 6N om die op mijn Golf MK2 te zetten. Nu wou ik even weten of dit 1 op 1 past, of er iets aangepast moet worden, of dat het gewoonweg niet past... Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, dan kan ik eindelijke de auto verlagen . Alvast bedankt.
|
|
||||
|
||||
Past wel, alleen de achterpoten zijn een end korter, dus komt ie erg laag te liggen achter.
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt! Er hoeft dus niks aangepast te worden om de schroefset eronder te hangen? Dat hij achter erg laag komt te liggen, dit is wel op dezelfde hoogte als de voorkant te krijgen?
|
|
|||
|
|||
Plaats even foto van hoe het geworden is/ zal zijn. Ben wel benieuwd hoe diep zij zal liggen!
|
|
|||
|
|||
Achter zijn ze echt veel te kort, heb het ooit eens geprobeerd maar kreeg het achter niet hoog genoeg
|
||||
|
||||
Quote:
je moet ook omlaag het kan wel,maar je komt dan meteen al op een cm of tien/vijftien verlaging uit.dus als je zover wil/kan zakken,ja het kan prima.wil je dat niet,word het helemaal niks.waar je trouwens ook acht op moet geven,als je een goedkope schroefset hebt,die worden meestal stugger naarmate je ze laat zakken.wat inhoud dat als jij die polo schroefset helemaal omhoog schroeft en het loopt aan je die hele uitgeschoven zuigerstang op moet gaan vullen met bumpstops.
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties alvast. Ben er gisteren aan begonnen en achter ligt hij redelijk laag maar de schroefset staat nu ook op zijn laagst achter. Als ik hem omhoog ga schroeven zou ik dan de hulpveren er tussen uit moeten halen of is het juist verstandig deze nu nog te laten zitten? Voor zitten ze er ook nog tussen en staat daarmee ook op zijn laagst. Dat is wel de juiste hoogte, maar mocht ik hem niet gelijk krijgen met achter ga ik die er nog wel tussenuit halen.
|
|
||||
|
||||
Hulpveer achter laten zitten als je daar omhoog wil. Als je de hulpveer weg laat zal ie alleen maar verder zakken. Even meten hoeveel je nog hoger wil en gewoon omhoog schroeven tot de gewenste hoogte.
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie ! Ga ik straks meteen even doen, ik ga er vanuit dat ik hem wel op de zelfde hoogte ga krijgen en zal straks ook is ff een foto posten hoe het geworden is.
|
|
||||
|
||||
Allen,
zijn de voorste veer/schroefpoten van een Polo en Golf 2 wel gelijk aan elkaar qua hoogte? of zijn de polo veerpoten ook een stuk korter en zoja hoeveel ong. Alvast bedankt.
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn ze voor dezelfde lengte, alleen achter zijn ze merkbaar korter
|
|||
|
|||
Voorste poten zijn inderdaad het zelfde achter zijn circa 10 cm korter.
Bij mijn vento past voor makkelijk . Achter gaf een probleem . Op de hoogste stand raakte de achterbrug de onderkant van de body . |