|
|||
|
|||
Past ook prima met originele veren idd, hogere is echt meer voor het zicht.
|
|
||||
|
||||
BF Goodrich besteld... en dan kom je weer een foto van een verlaagde tegen
|
|
|||
|
|||
Wat vraag je voor die goodrichen?
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
T4 onderdelen nodig ? contacteer me Current cars : VW Amarok Highline 4Motion VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK VW T4 2.5TDI werkpaard VW T4's : Breaking for parts VW T3 doka Syncro- offroad editie VW T2 early bay '69 |
|
|||
|
|||
T4 onderdelen nodig ? contacteer me Current cars : VW Amarok Highline 4Motion VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK VW T4 2.5TDI werkpaard VW T4's : Breaking for parts VW T3 doka Syncro- offroad editie VW T2 early bay '69 |
|
||||
|
||||
Gaat nergens over....
|
||||
|
||||
Wielen pikken op het midden van een meeting, ge moet nogal durven.
|
|||
|
|||
Quote:
hehe je moet inderdaad wel iets van wielen kunnen zien vindt ik... Maar op een vreemde masochistiche manier is het ook wel weer vet
|
|||
|
|||
dacht al dat ik die T4 kende, maar zie nu dat je uit Putte bent. Ben zelf van booischot. |
|
|||
|
|||
ach, zet ik maar weer eens fotootjes van mijn eigen bus op z'n nieuwe wieltjes.
Verbreed VW Tiguan staal, 6,5 J met 4cm voor en achter 6 cm ertussen. 225-50-17 rondom dus van off road style naar lekker 'Low' nu Last edited by andrevr6 : 22-07-2019 at 15:45. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
https://www.garagejournal.com/forum...8&postcount=264
|
||||
|
||||
Ik werk bij een autogroothandel en ons werd een aantal maanden geleden, midden in de winter, een 2.5 benzine T4 California aangeboden. Redelijk uniek!
Het betreft hier een originele Amerikaan, die al enige tijd is ingeburgerd in Nederland. De auto had erg te lijden gehad onder het Nederlandse weer en had dan ook erg veel aandacht nodig qua buitenkant. Mijn werkgever had leuke plannen met de auto en al snel werd er een VW magazine van midden jaren 90 uit de kast getrokken, enn bladerde in 1 beweging naar de pagina met daarop een T4 met een Projekt-Zwo bodykit. "Dit moet het worden, Rick". Na een korte speurtocht op eBay Kleinanzeigen, niks gevonden wat in de buurt lag of betaalbaar was. Hierna hebben we het dichterbij huis gezocht en gewoon via Marktplaats een reeds gemonteerde Projekt-Zwo kit gevonden. Deze kit zat nog op een T4 die alleen nog voor de techniek te redden was. (ook een benzine 2.5) In deze donor zaten zoveel ingelaste stukken, dat de eigenaar enkel de techniek kon bewaren. De rest mocht eraf geplukt worden. Zo gezegd zo gedaan. Het hele verhaal werd bij een schadeherstelbedrijf gestald en een maand geleden mochten wij de T4 weer in ontvangst nemen: De keuze qua wielen komt geheel uit mijn koker. Het lakwerk is deels een compromis. Ik adviseerde hem in de bordeaux kleur (Rosso Brunello van Skoda als ik mij niet vergis), hij zou toch graag de kleur van onze Actros op de T4 willen hebben. (Welke reeds in Magnetic-Silver van Aston-Martin was gespoten). Hoe dan ook, een gedurfde combinatie! Ik zal in de komende dagen wat betere foto's proberen te maken.
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 06-08-2020 at 21:00. |
|
||||
|
||||
Goeie keus qua wielen vriend !! Staan perfect onder een T4.
Prachtige bus geworden !!
|
||||
|
||||
Nice!
|
||||
|
||||
Thanks mannen, hier twee betere foto's:
|