|
|||
|
|||
Iemand die een stroboscoop lamp heeft in de buurt van Nieuwegein ?
Hey
Heb de ontsteking verwisseld van mijn golf 2 gti 16v kr en zou graag de timing goed willen zetten dus iemand die mij kan helpen met zo een ding ? Alvast bedankt Groet |
|
|||
|
|||
Bestel je er een voor 20 euro online. Kost geen klote en je hebt er vaker plezier van
|
|
|||
|
|||
Ja 1 keer gebruiken en dan kan ik hem net als iedereen in de schuur gooien om het waarschijnlijk nooit meer te gebruiken, zo heb ik nog een hoop rommel in de schuur staan
|
|
|||
|
|||
Whaha. Dat zou je denken. Ik dacht hetzelfde en heb hem nu toch al 5x in m'n handen gehad. Ook handig om bv bij een vriend even snel te checken of de boel op tijd staat.
|
|
||||
|
||||
Ik heb er nog wel een over kan je gratis afhalen in Sneek
|
|||
|
|||
Quote:
Ja misschien heb je ook wel gelijk, als niemand in de buurt mij kan helpen dan koop ik er wel 1. Dacht zo is het ook wel leuk gelijk ook een leuke gelegenheid om iemand van het forum te ontmoeten. |
|
|||
|
|||
Quote:
Beetje verweg (150 km) Broer Konijn maar toch bedankt |
|
|||
|
|||
Kom maar langs
|
|
|||
|
|||
Draadje kan dicht, ik ga zaterdag bij golf mkII 16v langs. Bedankt allen !
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als eminemin 'm niet wil hebben, ik wel! Maar zou je 'm ook willen opsturen (tegen vergoeding natuurlijk)? |
|
|||
|
|||
En anders ikke wel :P
|