#21
|
||||
|
||||
Van het weekend even een setje spacers achter geplaatst. 15mm per wiel. Staat een stuk beter. Links zonder spacer en rechts al met spacer. Over 2 weken gaat de eibach veren set eronder.
__________________
Golf MK2 GTI G60 Edition One |
#22
|
|||
|
|||
Is al stukken beter
http://www.lowering.nl/Shop/skin/fr...lider_pic12.jpg Zo is mijn etron opgedroogd |
#23
|
||||
|
||||
Quote:
Vast wel, geldt alleen voor stekkerdozen die na 31 dec 2015 op kenteken worden gezet.
__________________
BMW E30 325i Golf 7 highline business R |
#24
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt!! Nog steeds super blij mee. Alweer 5500km weg en rijdt heerlijk!
__________________
Golf MK2 GTI G60 Edition One |
#25
|
||||
|
||||
Volgende week vrijdag mag ik mijn GTE ophalen (nog gekentekend in 2015 )
Aangezien ik deze netjes wil behandelen, kan iemand mij vertellen of deze bijvoorbeeld de eerste 1000 km moet worden ingereden? Zo nee, gaan we gelijk ff naar Duitsland |
#26
|
||||
|
||||
Inrijden is allang niet meer van toepassing, ga jij maar lekker naar Duitsland.
__________________
BMW E30 325i Golf 7 highline business R |
#27
|
|||
|
|||
Ik denk dat de dealert je ook wel wat tekst en uitleg zal geven, toch?
|
#28
|
||||
|
||||
Ok thanks
Ja dealer zal t ook wel vertellen maar wilde alvast kijken waar ik dan heen kan gaan |
#29
|
|||
|
|||
Laadkabel vastgevroren Golf GTE
Vanmorgen was de laadkabel aan de kant van de auto (mijn GTE) vastgevroren. Had ik natuurlijk niet direct in de gaten! Rood lampje en de kabel zat muurvast ... heb ik dat bij -5C om 6 uur 's ochtends? Na tig keer dicht en open werd het lampje oranje maar de kabel bleef muurvast zitten. Boekje erbij en de noodprocedure uitgevoerd ... geen effect. Dan maar bellen! 3x in een keuzemenuutje en na 10 minuten bellen was hulp onderweg. De mevrouw van de Servicedesk gaf aan het einde van het gesprek de GOUDEN tip dat het ook vastgevroren kon zitten! Meteen een verlengsnoer en föhn geregeld en jawel hoor! Na 2 minuten hoorde ik klik en was de stekker los! Op m'n werk de GTE weer aangesloten en ... jawel ... om 11 uur zat ie weer vast! Geen föhn! Er tegenaan plassen had gekund ... durfde ik niet ... . Met een beetje wrikken en blazen kwam ie gelukkig weer los. VW-dealer gebeld voor een permanente oplossing ... hebben ze niet! Geen vaseline erin! Geen spray erin spuiten! Misschien 's avond een dekentje erover doen.
Heeft iemand misschien een beter idee??? Groet, Willem! |
#30
|
||||
|
||||
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#31
|
||||
|
||||
Dat is toch eigenlijk best wel een kansloos ontwerp dan.
Ik kan me ergens voorstellen dat ze er geen verwarmingselement in willen zetten want ja, dat verbruikt weer energie.. maar dit is ook niks. |
#32
|
||||
|
||||
Alternatief op bovenstaande foto is een handverwarmer
Werkt wat makkelijker als je snel een oplossing wil.. gebruiksklaar maken duurt dan net wat langer. Zeker als je geen waterkoker in de buurt hebt en toch snel hitte wil.. |
#33
|
||||
|
||||
Quote:
Waar heb je de set vandaan ik ben nl ook in de markt voor een gte. En de auto loopt niet aan met de 20 inch en welke velgen en bandenmaten heb je?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#34
|
|||
|
|||
Quote:
@Kroeps. Ik heb net zelf mijn GTE laten verlagen met een Eibach Prokit en was heel benieuwd hoe jij eidresulaat geworden is met spoorverbreders + verlaging voordat ik mijn spoorverbreders ga bestellen. Heb jij hier foto's van toevallig. Alvast bedankt. Mvrgr Nelis Wise |