|
||||
|
||||
Alweer even geleden, zelf nieuwe keuken/plafond etc. erin gezet;
|
|
||||
|
||||
En nog een nieuwe garage gebouwd
Alles bestraat: Binnenkant, moet nog geïsoleerd worden: En de golf past er ook mooi in |
|
||||
|
||||
Jaar geleden begonnen met het renoveren van m'n schuur. Na ruim 8 maand klussen is die voor ca. 99% klaar. Paar kleine dingetjes moeten nog, maar dat mag geen naam hebben.
Hier een linkje naar het facebookalbum (sorry voor diegenen die geen fb hebben, maar het zijn teveel foto's om hier te posten ) Vandaag officieel 1 jaar geleden dat ik begonnen ben met de renovatie van de Detailschuur. Man wat vliegt de tijd. Een jaar geleden dus nog volop in de rotzooi en na ruim 8 maand klussen een schuur waar ik erg trots op ben. Bij deze wil ik nogmaals al mijn kameraden bedanken voor de verrichte arbeid. TOP TOP TOP. Kan niet iedereen taggen, maar bij deze dan Hier nog een linkje naar alle foto's: https://www.facebook.com/media/set/...=1&l=948cabe1d2
|
|||
|
|||
Quote:
Prachtig gedaan
|
||||
|
||||
Ja die heb ik gevolgd... mooi project