|
||||
|
||||
Hele nette auto, niet teveel aan doen, lekker origineel houden en zuinig op zijn!
Golf II Madison 1.8 '90 SOLD Golf II GTI 16v KR '86 SOLD Corrado 1.8 T '89 SOLD Golf I Cabrio G60 Kompr '89 SOLD Golf II CL 1.6 '85 SOLD Golf II VR6 '91 SOLD Golf II Fire and Ice GTD '91 5-deurs SOLD Golf II GTI 8v EV '84 1984 |
|
|||
|
|||
Bedankt!
In het echt oogt het nog veel beter vind ik. Hopelijk kan ik binnenkort wat betere foto's maken. Origineel blijft hij zeker. Ben er zuinig op, vandaar dat hij ook iets omhoog is gegaan. |
|
|||
|
|||
ziet er lekker uit zo... staat hem idd goed zilver op zwart.
|
|||
|
|||
Thnx!
Gisteravond een nieuwe distibutieriem en waterpomp geplaatst |
|
|||
|
|||
Mooie Jetta. Uniek exemplaar
|
|||
|
|||
Wow! Ik ben ook erg onder de indruk van de kleur van je bumpers. Heb je hier nog wat aan gedaan of was dit al zo?
|
|
||||
|
||||
mooi exemplaar man
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Bedankt!
Bumpers heeft een vriend van me behandeld met spul toen we de schroefset plaatsten, ze waren ook nog als nieuw (op 1 plekje na) |