|
||||
|
||||
Ik wilde weer wat foto's plaatsen omdat de auto klaar is voor naar de spuiter, maar ik blijk een heel eind achter te lopen met de foto's
De motorruimte had iemand anders klaar proberen te maken voor een clean look, maar we moesten alles opnieuw doen en was veel meer werk dan dat we hem origineel hadden ontvangen helaas: Een andere plaat uit een donor gehaald, alles dicht gelast alvorens we deze weer terug in de auto hebben geplaatst: Andere kant: Verder in de motorruimte: Zo zag het schutbord er uit toen we hem binnen kregen: Alles er weer uit en opnieuw er in zetten: Heb niet veel foto's hier van en even een grote stap verder zoals hij nu klaar is voor naar de spuiter: Zodra ik weer even tijd heb zal ik de foto's van de achtervloer plaatsen Last edited by DutchBuild : 20-06-2016 at 09:12. |
|
|||
|
|||
Nice!!!!!! Dus nu mag de spuiter aan de slag en daarna kan het opbouwen beginnen???
|
|
|||
|
|||
Echt vakmanschap,super gewoon
|
|
|||
|
|||
Ziet er erg strak uit
|
|
||||
|
||||
echt super! vind het erg mooi hoe je te werk gaat!
ik zou mn golfje haast bij je langs brengen om die carroserie weer super strak te krijgen maar dat zal vast wel niet je intentie zijn kwa werk..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Inmiddels staat de auto weer in de verf
|
|
|||
|
|||
ziet er zeer dik uit staat mooi vol in de lak
|
|
||||
|
||||
Lekker hoor!
|
||||
|
||||
Super! ziet er erg netjes uit
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Weer een paar stapjes verder
|
|
|||
|
|||
Complimenten voor de wijze waarop de. Syncro vloer erin is gemaakt,het is echt alsof hij fabriek af zo is geleverd
Als ik het zo bekijk is er ook bar weinig plamuur gebruikt om de motorruimte en achterste deel strak te maken? |
|
|||
|
|||
kijkt tie bouwvakker er zelf ook nog wel is naar
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is druk met zijn werk en zijn vrouw is ook 1 dezer dagen uitgerekend waardoor hij niet zo makkelijk weg kan momenteel. Ik werk gewoon door en des te leuker is het als hij hem straks wel weer kan zien. Het is geen desinteresse, want hij heeft hem erg er hoog zitten en je kan het ook zo zien dat hij er vertrouwen in heeft Last edited by DutchBuild : 22-09-2016 at 09:59. |
|
||||
|
||||
Ik heb Marijn vrijdag gesproken erover (ik kwam hem tegen op een bruiloft)
hij is dol enthousiast op het hele project, Maar zoals wilco al zei, even andere prio's Echt een super project Wilco ! |
|
|||
|
|||
nou zet er maar een paar isofix beugels extra in
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Geweldig idd
|
|
||||
|
||||
Er is weer wat werk gedaan aan de Corrado
De achteras zit er inmiddels onder en deze foto's volgen nog Er is veel werk gedaan aan de motor en er is nu al goed te zien welke kant het op gaat voor wat de stijl betreft denk ik Ik heb de motor eerst schoon geborsteld etc alvorens ik hem naar de motor-bouwer heb gebracht voor een setje andere zuigers, boren, honen, studs in de krukas, zwaardere klepveren en andere supertech kleppen enz |
|
|||
|
|||
Erg fraai,een genot om naar zo'n fotoverslag te kijken
Fijne dagen Wilco en keep up the good work. |
|
||||
|
||||
erg mooi! begint echt ergens op te lijken nu