|
||||
|
||||
Golfje opgehaald, staat weer thuis
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Mooie kar!
|
||||
|
||||
Zeker, voor mij de enige legale manier om hem te vervoeren..
|
||||
|
||||
Had vandaag een vrije dag en vanmiddag nog een paar uurtjes om wat te hobbien.
Golfje naar buiten geduwd, eerst maar eens het stof van afgelopen half jaar verwijderen. Daarna de kabelboompjes die nog in de auto zaten weer op zn plek gelegd. Motorruimte. Deze zal zo blijven tijdens de eerste opbouw. Wanneer de motor er later weer uit gaat om de boel in kleur te zetten zullen de nodige aanpassingen gedaan worden en overbodige gaten dichtgelast worden. Kontje is weer helemaal hard, en strak. Stond niet op de planning maar toch blij dat dit nu ook gedaan is! En weer terug in de stal. Volgende stap is de binnenkant van wat extra bitumen geluiddemping voorzien.
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 16-10-2014 at 20:50. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Martinus! Verstandig dat je eerst gaat opbouwen en daarna alles weer eruit haalt en dan gaat spuiten. Fijne stal ook!
|
|||
|
|||
leuk dat je weer bezig bent!
|
|
|||
|
|||
Ik was even vergeten dat je deze nog had
Erik is er zeker ook nog altijd druk mee?
|
||||
|
||||
netjes man! al enig idee wat je voor geluidsdemping wil gaan gebruiken?
staat hier ook op het afvink lijstje voor de werken aan de golf..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe ga jij dit oplossen dan want die van mij is ook slecht. Mvg. Ron
|
||||
|
||||
Quote:
Tja, de golf staat niet op de eerste plek en moet dus wel eens plaats maken Sinds een maandje staat er een maxicosi op de achterbank van de daily dus kan nog steeds geen beloftes doen Jep, zo nu en dan. Maar is nu een volgende fase aan het inrollen met meer sleutelwerk wat het leuker maakt. Updates posten doet hij niet meer, maar misschien pakt hij het nog eens op net als ik.. Quote:
Ik ga van die plakmatten gebruiken die we vroeger gebruikten om deuren te dempen voor de audio. Hier zit bitumen in en dit spul zit standaard al op de bodem van je golf, en her en der een strookje in de deuren en achterpanelen. Quote:
Nieuw stuk in de binnenwielkast gelast (is te duidelijk te zien aan de binnenkant; grijze laklaag) maar nu zonder deze bevestigingsplaat. De tank hangt aan de bodembanden en aan het rubber achter de tankklep. Hiermee zit de tank voldoende vast. Zal zsm eens een foto schieten van de binnenkant van de wielkas zonder tank. Golf 2 tank wordt trouwens vervangen voor een golf 3 tank met interne pomp.
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 17-10-2014 at 17:15. |
|
||||
|
||||
duidelijk, ik zoek ook iets in die trant,
je ziet wel is van die soort matjes dat lijkt op alluminium folie en overal worden in gerold wil de boel hier straks ook flink wat dempen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
das Dynamat..kun je met de verfstripper verhitten en in elke gewenste vorm kleven..word je auto mooi stil van..
plak het aan de binnenzijde van je deuren ,en je hoort echt verschil als je hem dicht gooit..net een S klasse Benz naderhand.. ziet er weer netjes uit Martinus..de rest lukt je wel.. |
|
||||
|
||||
Ik heb hem nog steeds!
Vorig jaar, 2015, niks aan de golf gedaan. Bizar jaar gehad, andere prio's, geen motivatie, kan gebeuren. We zijn verbouwingen aan het huis opgestart, dat heeft hogere prio dan de golf maar ben toch wat aan het ruimen geraakt, en aan het kijken of ik wat ontbrekende delen kan scoren bij mede hobbyisten. Ik heb wat originele mk2 bumpers in de verkoop staan, mocht er iemand interesse hebben.. Als ik even google; moet het toch op gegeven moment toch een mooi totaalplaatje worden! PS, weet er iemand een site waar je fatsoenlijke lucht spiraalslangen etc kan kopen? heb nu al mn tweede slang en ook dit is na een tijdje uitgerekt, of scheurt bij de nippel, koppeling lekt etc.. rommel
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 26-09-2016 at 19:11. |
|
||||
|
||||
Gaat helemaal goed komen met deze, benieuwd hoe hij er straks bij staat (en klinkt) als ie af is
|
|
||||
|
||||
spiraalslang? waarom haal je niet bij de cranebroek er 1 op haspel?
zag je bumper tekoop staan op MP in mijn kleur la6u....helaas beetje laat want heb nu al andere gekocht en overlaten spuiten |
|
||||
|
||||
Ja, inderdaad...op haspel of gewoon een losse luchtslang van een aantal meters werkt veel fijner dan zo`n truckersslang
Ik zag toevallig nog een goedkope haspel voor aan de muur incl slang bij Tool-station voor niet teveel geld.
|
||||
|
||||
Ik gebruik al jaren een losse slang van een flink aantal meters, PU spul is het geloof ik, werkt fantastisch.
|
|
||||
|
||||
@Dopue, dat is jammer. Heb 3 bumpers verkocht dit weekend. Heb nog een zwarte voorbumper, die ga ik opknappen of zo verkopen.
@Gertjan, had al door dat ik idd PU moet hebben :-) Ik heb in de garage een 16mm ringleiding met 4 aansluitingen over de garage verspreid, een festo luchtverzorgingsunit en een 10 meter cranenbroek haspel, dus aansluiten is het punt niet. Alleen die spiraalslangen die ik bij de werkbank gebruik zijn altijd zo lang na een tijdje ;-) Gijs bracht me vanavond twee hoedeplanksteunen mee, zo goed als nieuw!
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 03-10-2016 at 20:19. |
|
||||
|
||||
Vanmiddag John maar weer eens opgezocht. Waar ik vorige keer nog een rondje mee reed in z'n Edition one 16vg60 stonden we dit keer met een cola'tje de nog herkenbare maar kale mk2 te bespreken.
Ben naar huis gegaan met de touring volgeladen met oem achterbumper, motorkap, achterklep, knippers, tankbeugels, logootje.. Ben er blij mee John! Thx