|
||||
|
||||
VDO style meters?
Hallo,
Zou graag enkele meters inbouwen in mijn Gti. Vooral oliedruk, temp koelwater en eventueel volts. Ik zie ondermeer bij Bolku alternatieven die veel goedkoper zijn, heeft iemand daar ervaring mee? Komt een stuk goedkoper uit... Thx Peter |
|
||||
|
||||
Mooi setje gebruikte VDO op de kop tikken
|
|
||||
|
||||
al die goedkope chinese meuk heeft geen correcte indicatie ... ik heb meters van Haid hp zitten en ik had 7bar oliedruk en olietemper van 120° ... vervangen door VDO en toen had ik 5bar en 100° , vdo is duur maar zijn de beste meters
|
|||
|
|||
Maar ligt het aan de meters of aan de sensoren ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn sensoren waren wel van vdo ... dus
|
|||
|
|||
Ik sta op het punt om mijn 3de setje meters te kopen (1ste VDO, 2de STACK). (elke keer verkocht met de wagen)
Zonder twijfel ga ik terug VDO's nemen, ik zelf heb al meerdere keren last gehad met de STACK meters. (Meter stuk, olie temperatuur sensor stuk, Lambda sensor stuk al in de doos, en kabelboompjes die aanhoudende uit de fiche kwamen en kabelbreuken had). Ofwel zou ik deftige meters kopen en zeker zijn van u waardes of anders niks doen. Je kan wel waardes aflezen maar wat ben je ermee als ze niet correct zijn. Deze meters zouden ook niet slecht zijn: http://www.autogauge.com.tw/index.html
|
||||
|
||||
Stack is normaal gesproken goed en kan n stootje hebben.
Maar in het algemeen,als je meters plaats zorg dan dat je de sensors hebt van het zelfde merk. Dus geen vdo sensor met een Stack sensor.Dat kan niet werken omdat die niet op elkaar zijn afgestemd!
|
||||
|
||||
ik heb nog wel een mooie complete set te koop eventueel.
VDO Volt, Olie temp en druk meters in het dashboard gebouwd inclusief bekabeling en de juiste onderdelen voor de kachel ivm het vervallen van de midden roosters in de auto voor meer info mag je me altijde en PBtje doen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |