#21
|
||||
|
||||
Leuk montage
|
#22
|
||||
|
||||
Mooi hoor vakwerk
__________________
Mensen met verstand rijden een VW. |
#23
|
||||
|
||||
Zo rij alweer een jaartje met de aba maar went snel .
Ben al een tijdje bezig met een compressor Eaton m45. Ik blijf ook rijden met de cv carburateurs en zal dus zelf een airbox moeten maken en de vlotterkamers onder druk moeten zetten. Kan ik beter een bypass valve gebruiken dan een blow off valve? Spullen die ik nog nodig heb. Andere brandstof pomp +Fuel Pressure Regulator Dumpvalve of bypass valve. Decompressie plaat. Andere kleppendeksel van 2E ziet er wat beter uit. Boost meter. En alles onder de kap wat netter maken Voor de liefhebbers een filmpje (sorry voor de slechte kwaliteit) Comments en tips zijn altijd welkom.
__________________
Golf 2.0 8v aba 40mm carburateurs schrick 268 spaghetti uitlaat +(eaton compressor) Last edited by steppie86 : 31-01-2016 at 16:03. |
#24
|
||||
|
||||
Super tof!!
|
#25
|
||||
|
||||
dat klinkt wel lekker die 2 samen
__________________
Audi a4 b5 avant 1.8t |
#26
|
||||
|
||||
Absoluut
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#27
|
||||
|
||||
Weer een tijd stil geweest maar wel wat dingen gedaan.
Het is goed rijdbaar nu en voelt duidelijk meer vermogen. Moet nog een andere brandstofpomp want het standaard pompje kan het niet bijbenen bij lang vol gas. Het ziet er niet zo gelikt uit als de meeste projecten hier maar het werkt. Kosten totaal nog onder de 300 euro
__________________
Golf 2.0 8v aba 40mm carburateurs schrick 268 spaghetti uitlaat +(eaton compressor) |