#1
|
||||
|
||||
Luchtinlaat 16v ABF (turbo) gasklep links
Ik zoek een korte luchtinlaat voor een 16v ABF kop met de gasklep rechts (als je achter het stuur zit)
Als je voor de motorruimte staat dan; links (passagier) ipv rechts (bestuurder). Met korte luchtinlaat bedoel ik het inlaatspruitstuk wat ze gebruiken bij een evt turbo ombouw. Kun je deze ergens kant en klaar kopen, iemand al is tegengekomen? In mijn zoektocht op internet vond ik iemand die een MK4 GTI luchtinlaat heeft pasgemaakt voor zijn 16v kop. Zoals vaak blijft het bij pasgemaakt zonder te vermelden wat die dan heeft aangepast.. Zo een foto hoe ik het wil hebben; Iemand een idee wat deze aanpassingen dan zouden kunnen zijn?
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H Last edited by yuli : 22-09-2016 at 10:03. |
#2
|
|||
|
|||
http://www.ebay.com/itm/short-intak...SQtX -&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/TA-Technix-...VVVq8WB&vxp=mtr zou dit het zijn ? Last edited by SciroccomTDI : 19-09-2016 at 13:59. |
#3
|
||||
|
||||
@SciroccomTDI
Die had ik ook gevonden op ebay maar volgens mij zit de gasklep rechts ipv links omdat de injectoren gaten onderin zitten volg je me nog
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |
#4
|
|||
|
|||
Ja dat bedacht ik mij daarna ook .. maar helaas zijn de "spiegelen in Paint" wonderen de wereld nog niet uit...
Soms kom je een foto van een scooter tegen met de uitlaat aan de linker kant ... pffffff... |
#5
|
|||
|
|||
Je zou evt een 20v spuitstuk aan kunnen passen
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#7
|
||||
|
||||
@SciroccomTDI
Idd, je wil niet weten hoe vaak je daardoor verkeerd besteld. Op ebay als er geen goede tekst bij staat dan ga ik niet meer af op alleen het plaatje. @vagg_freak klopt ja, vroeg me alleen af hoe. @EnVeeZee Jaaaa! Ik snap hem nu, helemaal top.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |
#8
|
|||
|
|||
Mocht je een 20v spruitstuk zoeken, heb ik die voor je liggen! 1 gewone en 1 met de MAP sensor ook in het spruitstuk verwerkt. Beide hebben de gasklep aan de bestuurderskant zitten.
Ik heb evt ook nog een spruitstuk voor een 16V TFSI kop, met injector openingen in de runners(komt van een test-motor af voor zowel TFSI als normale injectoren/WMI nozzels). |
#9
|
||||
|
||||
De foto die je post is van zo'n gozer uit Zuid-Afrika, dat is een 1.8t inlaat die passend gemaakt is voor een 16v blok
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#10
|
||||
|
||||
@Bluepower
Bedankt voor je aanbod maar ik wil eerst zelf wat proberen. Ben er ook nog niet helemaal aan uit wat het gaat worden. @Sven-GTT Klopt het nadeel van deze aanpassing is denk ik dat de flow wel minder wordt want je krijgt volgens mij de las aan de binnenkant niet helemaal glad. Uit betrouwbare bron heb ik ook vernomen dat Audi RS2 ook mogelijk is. Deze moet je dan inkorten en flens aanpassen. Hier een voorbeeld niet schrikken van het bedrag; http://www.ebay.nl/itm/Wagner-Tunin...AAOSwT4lWRIJ 8
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |
#11
|
||||
|
||||
Dan zou ik voor de aangepast 1.8T gaan. Je kan toch langs de runner de las weg slijpen?
|