|
|||
|
|||
En wat is de reden van verkoop?
Een Golf, 2-3maanden houden is ook niet niks |
|
|||
|
|||
Knappe golf .. goeie keuzes ook die je maakt
|
||||
|
||||
Nette Edition One, orgineel BBs zal hem wel goed staan. Succes met de Golf.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik was wel benieuwd naar het nodige laswerk...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik eigenlijk ook wel
|
||||
|
||||
Dat krijgen we niet meer te weten schat ik zo in
|
|||
|
|||
Quote:
Beste, deze edition one was te rot om te houden, achterste randen open geslepen, rechts amateuristisch volledig opgelast, voor vleugels rot, koppeling slecht,... te veel om op te noemen. Nu versta ik waarom de verkoper de auto nooit op een brug wou. Maar ja dit zijn vijgen na pasen. De wagen is ondertussen nog eens twee keer van eigenaar veranderd en rijdt ergens in oost-vlaanderen (streek van Oudenaarde) rond. Ik heb me ondertussen wel een betere edition one aangekocht. (van de broer van Jetta Fahrer vanop MK2 forum) MK2 GTI 8V EDITION ONE 07/90 Foto's bij aankoop: Auto staat van zaterdag terug thuis na de laswerken aan de bodem (ronde krikpunten volledig vervangen) alle bagetten zijn verwijderd om de wagen te polieren Te voorzien werken voor de '90: G60 vleugels en wielbogen, originele voorbumper, achteraan roest aanpakken en herspuiten, recaro's, 15 bbs rm , grille zonder rood lijntje is al geplaatst en tevens ook rood/zwarte Hella achterlichten...en verder zo origineel mogelijk houden (16 bbs rs voor meetings) G60 vleugels zitten erop,linkse kant is gepolierd en alle wielranden en bagetten zitten er terug op, bumper moet wel nog vastgezet worden ondertussen ben ik bezig aan wat carosseriewerk (diepe kras en oppervlakkig roest) en mijn bbs rm's zijn ook terug van de spuiter |
|
||||
|
||||
Staat er netjes bij zo!
|
|
||||
|
||||
Betere werk, krikpunten klinkt bekend. Zijn bij mij ook volledig vervangen.
Oem RM en net wat dikkere 16" RS voor de show, kan bijna niet beter!
|
||||
|
||||
Ziet er weer goed uit
|
|||
|
|||
16" bbs rs van zolder gehaald
Vandaag de 16" bbs rs van zolder gehaald, enkele fotokes getrokken en direct banden besteld,
|
|
|||
|
|||
op de 16" bbs rs (face mounted)
|
|
||||
|
||||
Mooie wagen.
Is dit een originele achterdemper? Buizen lijken groter dan origineel. Komen weer enkele Editions naar boven de laatste weken. Van waar ben je ergens? |
|
|||
|
|||
Quote:
9860 Balegem (België) |
|
|||
|
|||
Mag dicht, verkocht !
|