|
|||
|
|||
Golf 3 Vr6 Highline
|
|||
|
|||
Is €4800 tegenwoordig al een koopje voor een mk3 VR6? Pfoe...
Ik wil graag eens een VR6 hebben (gewoon eventjes, voor de heb, en voor de ervaring), maar dit wordt me wel wat gortig. |
|
|||
|
|||
Vind de prijs niet verkeerd. Kleur is wel veel minder
|
|
|||
|
|||
Jaaa, die gaat niet lang te koop zijn! Supercombo deze kleurstelling. Hoe heet t ook weer? Huppeldepupbeeren toch?
|
|
|||
|
|||
Dat was Purpurviolett en Brombeer-leer!
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn ervaring is dat het behoorlijk tegenvalt. Heb jaren de 2.9 VR6 dagelijks gereden en velen vakanties. Heerlijke snelweg cruiser Loopt heel rustig Lekkere sound (in tunnels) Vermogen gevoel viel mij tegen (atmosferisch vs geblazen) Neus voelt zwaar Het is niet een fun motortje om lekker sprintjes en bochtjes te draaien
|
|||
|
|||
Quote:
Haha, bromberen dat was 't ! Ik vind t een geslaagde auto. De minpunten die Yuli noemt (h)erken ik wel, maar als je nu een lekker snelle auto wilt, dan ga je niet zo'n VR6 kopen maar eerder een S3 of zo. Die zijn ook wel te vinden ronde de 5k. |
|
|||
|
|||
@yuli: duidelijk!
Zo'n late paarse VR6 is wel gaaf ja, maar net wat Niels aangeeft: wie gaat zoiets kopen als je voor hetzelfde geld ook een V GTI of S3 hebt? |
|
|||
|
|||
Voor een verzamelaar is een VR6 Highline in violet met <100k km's en een prijs onder € 5k veel interessanter.
|
|
|||
|
|||
Ik zou zon ding kopen ipv Mk5 GTI...
|
|||
|
|||
Liefhebber geeft daar wel 5000 voor.
|