|
|||
|
|||
Golf MK1 LX 1983
Hallo,
Met toch wel enige trots open ik een nieuw topic over (uiteraard) mijn nieuw projectje. Het gaat hier om een golf 1 LX (rabbit) uitvoering van 1983. Hij is dus 33 jaar jong en heeft 106.000 km's op de teller. Ik kan hier natuurlijk een hele uitleg doen waar niemand iets aan heeft maar ik post liever foto's waar jullie meer aan hebben Eerste foto's zijn hoe ik hem gekocht heb. Sinds een paar dingen aan veranderd zoals air, bbs velgjes, spucknapf stuurtje. Voor de rest zoveel mogelijk 'classy' proberen houden, volgende update is een mooi blinkend uitlaatje. Enjoy |
|
||||
|
||||
Leuk ding veel plezier ermee!!
|
|||
|
|||
Ziet er nog heel netjes uit!
Niet teveel aan (ver)prutsen |
|
|||
|
|||
bedankt !!
|
|
||||
|
||||
kreas knyntsje
|
|||
|
|||
[QUOTE=Broer Konijn]kreas knyntsje[/QUOTE
?? |
|
||||
|
||||
Dat is Fries voor knappe rabbit haha :P
|
|||
|
|||
Quote:
Haha dacht al dat het zo iets was , merci !! |
|
|||
|
|||
De laatste tijd nog een paar meetingskes gedaan.
Hier enkele foto's grtz |
|
|||
|
|||
Mooi ding zeg! De wijzigingen die je hebt doorgevoerd vind ik persoonlijk helemaal niks, ik zie 'm het liefst origineel. Maarja, dat bepaalt degene van wie de auto is natuurlijk
|
|
|||
|
|||
Quote:
Geen probleem, dat is ieder zijn ding natuurlijk. Origineel is het ook heel mooi zeker als hij nog in topconditie verkeerd. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Staat hem erg goed!
|
|