|
||||
|
||||
Nieuwe rs4 B5
Ik hoop dat jullie hem nog niet gezien hebben maar deze is toch wel heel dik.
Wel een beetje aan de prijs maar bijzonder is het wel. http://autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1467204975
|
|||
|
|||
Jaaa, bruut! Is gewoon nieuw...
|
|
|||
|
|||
Wow! Wat een mooi ding!
|
||||
|
||||
What the ... ? Heeft die in een museum gestaan ofzo
Bruut ding. Bij die close up van het RS4 logo lijkt de lak niet strak (sinaasappel). |
|
||||
|
||||
maar de prijs is wel incl. BTW dat is weer een meevaller.
Wel dik hoor. Hoe kom je erop om zo'n auto bij de audi te bestellen en vervolgens nog geen 200km mee te rijden? maar wel gaaf bedrijf is ook niet de enige super nette youngtimer die door een ringetjes te halen is.
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 Last edited by jasonnl : 31-07-2016 at 22:45. |
|
||||
|
||||
Ongelooflijk. Iemand die weet waar deze afgelopen 15 jaar geweest is? Alvast niet op de weg..
|
|
||||
|
||||
Ik vind de prijs niet eens gek! Ja ik weet het... we spreken over een ton. Maar naar mijn idee is dit absoluut een waardevermeerderende investering.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Nooit....smaken verschillen gelukkig.
|
|||
|
|||
Neeh, 't blijft een tent hè... Dat nog los van mijn voorkeur voor n B5
|
|
|||
|
|||
Ziek apparaat! Wat een plaatje.
|
|||
|
|||
Quote:
ik zeg een mooie opvolger voor de GTI Tim!
|
|||
|
|||
Quote:
idd zeg.... en niet te zuinig ook, kan mij ook niet voorstellen dat hij zo uit de fabriek rolt.
|
|||
|
|||
En dan? Dan ga je ermee rijden....weg waarde, dit is alleen maar leuk om weer weg te zetten voor 15jaar...dus totaal onbruikbaar, leuk dat zeker, maar alleen om naar te kijken.
|
||||
|
||||
zoals altijd mooie auto's daar en heerlijk dik ook in het rood
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
is nog steeds niet de nieuwprijs...
|
||||
|
||||
Linkje komt op de zoekpagina uit, denk dat ie al weg is......