|
||||
|
||||
Quote:
Dit of de enkel de voorkant wit zoals bij een polo 86c . Voor de rest:
|
||||
|
||||
thanks voor de comments
ik vind het persoonlijk wel beter met de wieldeksels de velgen lijken wat meer gevuld en komen precies wat breder te staan ik heb nog Volvo wieldeksels liggen die in het zwart komen dan kan ik eens afwisselen ooit komen er wel andere velgen onder maar ben er nog niet aan uit wat of hoe... wit op zwarte achtergrond logo's zoals een VW Polo 86c zouden er inderdaad beter op staan komt er misschien ooit wel eens van momenteel stoort het mij nog niet zo erg rest mij nu enkel het interieur eens flink aan te pakken binnenkort meer...
|
||||
|
||||
interieur is klaar ondertussen !
wat is er allemaal veranderd/vervangen : - Polo GT/sportline stuurtje - Dashboard console rond teller zonder chrome randje + luchtroosters - Din plaatje met 3 metertjes voorziening - Blindplaatje naast tellerunit (stak vroeger een led lampje van het alarm) - Sigarettenaansteker (stak er niet in bij aankoop) - Kamei golfbalpook - Lederen pookzak - Railcover kapjes - Vloermatjes op maat - Portierbekleding afdekking boven deurpanelen - Deurpanelen vooraan/achteraan - Raamslingers zonder chrome - Armsteun/drankbekerhouder verwijderd,...
|
||||
|
||||
momenteel staan de Volvo wieldeksels er ook onder
de Audi's waren niet meer deftig proper te krijgen met de witte Plasti-Dip op vind het wel nog knap staan zo
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Heel gaaf👍🏻