|
|||
|
|||
Stekkers identificeren
Kan iemand mij aub zeggen waar volgende stekkers voor zijn (kleuren van de draden staan erbij).
Gaat over een Golf 1 1.1 van 1983. Totaal van de laatste 3: Alvast bedankt voor de moeite.
|
||||
|
||||
zwart, zwart-blauw: kan ik niet plaatsen, waar zitten die precies?
Van deze ben ik ook niet echt zeker: bruin, bruin-blauw: claxonrelais (30 resp. 87) ? geel-rood: koelwatertemperatuursensor ? blauw-zwart: oliedrukschakelaar ? De enige zwarte die ik in die buurt zie gaat naar de + van de bobine, maar omdat die van het startrelais af komt lijkt me dat een beetje onlogisch... Edit: zou wel kunnen, dan is dat de draad die tijdens starten de volle 12V+ aan de bobine geeft; zwart komt dan samen met wit-paars (??) op pen 15 van de bobine. Last edited by Erik Baas : 26-06-2016 at 21:00. |
|
|||
|
|||
ik weet het niet 100% zeker, maar wel 90% .. dat die van de 1e foto voor achteruitrijlicht zijn. Hat ik in de Golf ook. Gewoon afgeknipt en een normale stekker voor de 02A bak op geknepen.
|
|
||||
|
||||
Zijn die eerste niet net van de Claxon? Die zwarte kousjes er rond zitten bij zo bij de claxon. Over de kleur kan ik even niets zeggen..
|
|
||||
|
||||
Zwart/zwart-blauw is achteruitrijlicht
bruin/bruin-blauw gaat op het waterpotje geel-rood watertemperatuursensor blauw-zwart oliedrukschakelaar zwart geschakelde plus voor op de bobine Als je kabelboom origineel is moet het zo zitten.
|
||||
|
||||
En anders kun je ook hier nog eens e.e.a. napluizen:
http://vw-youngtimer.nl/stroomloops...mki-vanaf-1981/
|
|||
|
|||
Is die 1e niet van je claxon?
En die tweede de koelvin
|
||||
|
||||
bij mijn 1100 was de zwarte geschakelde stroom voor de elektrische choke op de carbu.
|
||||
|
||||
Eerste foto zijn van de claxon
De 2de van je remvloeistof denk ik En de laaste paar foto's van je oliedruk schakelaars of van je carbrateur ofzo
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |