|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
T4 onderdelen nodig ? contacteer me Current cars : VW Amarok Highline 4Motion VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK VW T4 2.5TDI werkpaard VW T4's : Breaking for parts VW T3 doka Syncro- offroad editie VW T2 early bay '69 |
|
|||
|
|||
T4 onderdelen nodig ? contacteer me Current cars : VW Amarok Highline 4Motion VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK VW T4 2.5TDI werkpaard VW T4's : Breaking for parts VW T3 doka Syncro- offroad editie VW T2 early bay '69 |
|
||||
|
||||
Oeh, nice!
Heb je die Fat Fives weggedaan? Ik ben die van mij aan het opknappen en kwam deze tegen in een zoektocht naar camperombouw inspiratie. Last edited by huinkroese : 17-07-2016 at 10:24. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nee, ik heb de Fat Fives nog , die gaan niet weg , maar ik wou eens wat anders nu .
|
||||
|
||||
Ziet er ook goed uit, ben wel erg fan van je camper op die Fat Fives
Ik heb nu 16" Phaeton velgen liggen maar twijfel nog een beetje of die het gaan worden. Reden; ik kwam er achter dat er 17" stalen velgen met de juiste load rating en ET voor een T4 bestaan! Vito velgen en ze zien er zowel stock als verbreed te gek uit! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja mooi hoor die laatste!
Had de mijne ook hoog en op offroad banden eerst was wel super om mee te rijden alleen tobben met parkeergarages overal. Nu maar verlaagd en op 18 inch met lagere bandjes |
|
||||
|
||||
Ik ga eens uitvogelen of ik er een beetje tussenin kan gaan zitten.
Denk dat ik van de week even een 215/65/16 van BF Goodridge bestel om eens te kijken hoe dat uitkomt als ik m'n bus niet verhoog of verlaag. Een beetje dit idee (T5 heeft natuurlijk veel meer ruimte maar ik heb dan ook een smallere, lagere versie van dezelfde band op het oog); niet echt een offroader maar wel lekker chunky! |
|
|||
|
|||
235/60/16 lukt ook nog aardig hoor, ik zit te twijfelen om die maat te gaan monteren.
Had eerst 215/75/15 dat gaat prima op de standaard hoogte. Ik rij nu met 245/40/18 maar vind het toch minder onder een bus van die lage bandjes. |
|
||||
|
||||
215/75/15 BF Goodrich
|
|
||||
|
||||
Quote:
Deze en deze thread eens doorspitten. Staan heel wat verlaagde, standaard en verhoogde busjes in met grote bandenmaten.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks, ik hang daar wel vaker rond :-) Ik kijk ook regelmatig op www.t4forum.de, ook wel goed forum! |
|
||||
|
||||
Ik kan voor verhogen (30mm) alleen de set die Seikel aanbiedt vinden maar die is nogal aan de prijs en lijken dempers van Bilstein en veren van Eibach maar die kan ik los nergens vinden.
€850,- is toch teveel? Leek me voor €450/€500,- wel te doen. Iemand andere oplossingen om een beetje te verhogen en toch een betere wegligging dan standaard te krijgen? Dacht zelf aan Sachs HD shocks in combinatie met setje verhogingsveren maar kan nergens veren vinden die verhogen. Origineel had VW toch ook verhoogde versterkte veren? |
|
|||
|
|||
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...sPage=lr&pos=22
Stuur hem een mail, ik had mijn hoge veren ook via hem. Waren 65 euro geloof ik. Ik had daar bovenop nog 35mm schijven voor nog meer hoogte, reed super. Kon overal overheen en met sleutelen kon ik er zo onder. Was alleen te hoog om hem voor ook zo hoog te zetten paar keer kapotte ashoezen gehad. |
|
|||
|
|||
En als je die sachs hd erbij neemt is rondom alles nieuw voor onder de 400,-
|
|
||||
|
||||
Thanks, ik denk dat ik gewoon eens begin met een setje nieuwe HD Sachs en dan eens kijk hoe dat met de originele veren past. Ik had die versterkte veren al gezien ja maar die zijn echt voor veel belading en dat hoeft dan weer niet echt.
|