|
|||
|
|||
Ronal turbo's icm met G60 remmen
Hallo!
Ik heb een setje ronal turbo's op het oog. Nou ben ik benieuwd of deze passen in combinatie met g60 girling remmen. De velg maten zijn 7j 15 inch met 2x et37 en 2x et28 Ik hoor het graag
|
||||
|
||||
Geen ervaring met de ronals maar bij de 15Inch BBS RM's moest ik al wat met de flex van de girling60 af halen en de loodjes aan de binnenzijde van de velg verwijderen anders kwamen ze tegen de remklauwen aan. Zal het zeker niet gokken als ik jouw was.
|
|||
|
|||
Ga er ook niet op gokken. Ik hoop dat iemand op het forum hier ervaring mee heeft. Zal geen probleem zijn aangezien ik trommels daar heb. Bedankt voor het mee denken Style!
Quote:
|
|||
|
|||
En weet iemand dit dan ook bij deze originele volkswagen, 357601025M, velgen?
6x15 Zoll ET35, VW Golf III Corrado Deze wil ik namelijk onder mijn golf 1, waar ik ooit ook betere (& grotere) remmen wil maar weet nog niet welke. Misschien ook G60 remmen? Alvast ook bedankt grtjs Mikey |
|
|||
|
|||
Iemand ervaring hiermee?
|
||||
|
||||
durf het niet te vertellen, ik weet nog wel dat het op bij mij op de golf
met BBS RA goed ging die hebben de volgende maten 15x6, ET35 maargoed ik weet niet in hoeveel dat verschil geeft met et's en J waarde's
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Met de ET waarde moet het wel lukken. Alleen als de binnenkant van het hart van de velg iets te bol loopt dan heb je dus kans dat hij de klauw raakt
|
|||
|
|||
Past gewoon jeroen
|
|||
|
|||
en bij originele volkswagen stalen, 357601025M, velgen?
iemand? grtz mikey |
|
||||
|
||||
Ik heb op m'n Golf1 cabrio, g60 remmen (girling54) met adapters, en Ronal Turbo's het past zonder enige aanpassing. ET weet ik zo niet uit het hoofd
Wel heb ik een 3mm spacer, om net even wat ruimte te hebben tussen de wiel en de veerpoot
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". Last edited by 2H-2H : 15-07-2016 at 23:11. |
|
|||
|
|||
Ik heb de set gekocht! Met de remmen past het sowieso. Alleen voor heb ik de schroefset er nog niet onder maar verlagingsveren. dus weet nog niet of het past met de schroefset. Achter pst het makkelijk