|
||||
|
||||
ben ondertussen een heel eind met kaalmaken,
maar ben er echt spuugzat van, wat een k*t werk. maarja gaan weer rustig verder! zal binnenkort weer eens wat fotos plaatsen! |
|
||||
|
||||
Mooi bezig, wat een werk al. Dit zijn de ergste klussen.
Hierna komt het opbouwen Succes nog, ik volg em !
|
||||
|
||||
had deze nog helemaal niet gezien, gaaf ding, komt het dubbel-rond front er in?
|
||||
|
||||
he lekker late reactie...
maar dankjewel! ja het grilletje en de koplampen van de witte komen er in, dus inderdaad de dubbele ronde! |
|
||||
|
||||
Nondeju ziet er gaaf uit Ook wel leuke wagens die Audi's
|
||||
|
||||
zo zijn we weer eens met een update!
afgelopen maanden dus druk geweest met het kaalmaken van de audi! maar het is eindelijk zover dat de carrosserie kaal is!! deze heb ik 2 weken geleden afgemaakt en naar mijn collega toe gebracht, die gaat het laswerk voor me doen aan de audi. in de tussentijd kan ik alle losse delen kaal gaan maken! plaatje bij het praatje: ook heb ik nog een kleine update aan de golf gedaan, de standaard afn motor heeft nu plaats gemaakt voor een ietsjes gekietelde afn, wat ook een frisser blok is. de golf zit nu op 165 pk en 380 nm natuurlijk heb ik vol van het vermogen genoten aangezien ik vorige week een weekendje naar een poolse vriend toe ben geweest, en dat was natuurlijk niet voor niets aangezien ik daar de airride poten voor mn audi op heb gehaald een maand of wat terug had ik al eens een v2 systeem van airlift op de kop getikt en hier natuurlijk ook een fototje van: al met al begint het nu wel een beetje op te schieten, als het allemaal mee zit gaat nog voor de vakantie de audi naar de spuiter. en dan hoop ik hem rond eind september terug te hebben zodat we weer kunnen beginnen met het opbouwen als laatste nog een sfeerfototje met onze poolse vriend zn kubelwagen! |
|
|||
|
|||
heel mooi allemaal!!
|
|
|||
|
|||
Mooie update . Welk merk is het Airride systeem ? Is dit specifiek voor de 100 c1 gemaakt ? Kostprijs ? Mag eventueel in pb. Grtz, Patrik
|