#41
|
||||
|
||||
Past ook nog maar net
Wel krapjes als de bak er eens achter vandaan moet |
#42
|
||||
|
||||
knappe bouw terug
uit welke wagen komt deze blok?? |
#43
|
||||
|
||||
We zijn weer een stukje verder:
En nu de andere kant Van het 1 in het andere probleem Intussen ook al begonnen aan de bedrading: |
#44
|
||||
|
||||
Ga je met die motor en bak niet over de type goedkeuring van de max. toegestane aslast van de vooras?
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG |
#45
|
||||
|
||||
Quote:
Belgische Auto gelukkig De voorwielophanging word volledig veranderd, maar hij hoeft niet naar het RDW gelukkig |
#46
|
||||
|
||||
mooie werken weer! super netjes gedaan de motorsteunen met het laswerk etc
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#47
|
||||
|
||||
Quote:
Dan heb je idd geluk anders zou al het mooie werk voor niets zijn.
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG |
#48
|
|||
|
|||
Ik heb geen idee wat zo motor weegt maar vast niet zwaarder als een r32 toch. Of heb ik het bij verkeerde eind wilco.
Ik had 30 kg over. Met keuren.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#49
|
||||
|
||||
Quote:
Deze motor weegt minder, maar veel mensen vergeten nog wel eens dat er een turbo, met intercooler etc aan hangt en wat een originele r32 niet heeft natuurlijk en wat toch veel extra gewicht met zich mee brengt. Desondanks denk ik dat hij nog steeds minder weegt, maar het is straks de bak die het probleem zal zijn, want er zal waarschijnlijk een TTRS DSG (MYD) aan komen te hangen en weegt iets van 97kg zonder tussendiff Het gewicht van deze motor hangt gunstiger doordat deze naar achteren hangt ipv naar voren wat het rijgedrag erg beïnvloed. Het word geen race of rally-auto gelukkig, maar er zal voornamelijk mee gesprint gaan worden, en dit van uit een rollende start waardoor er andere regels van belang zijn. Omdat deze auto in België zal komen te rijden, ben ik niet bezig geweest met het gewicht al probeer ik hier wel zo goed mogelijk mee om te gaan. De veiligheid baart mij de meeste zorgen omdat ik het chassis te zwak vind voor deze motor die niet alleen veel weegt, maar ook goed is voor zo'n 500pk met 680Nm op alleen de voorwielen Last edited by DutchBuild : 21-05-2016 at 23:14. |
#50
|
|||
|
|||
weeral super nice wat je daar doet
wat ik wel niet begrijp, je maakt geen kooi omdat hij in belgie rijd, wat ik versta (ben zelf van dat op auto vlak kut land) maar dan versterk je met die twee buizen toch de chassis benen met veerpoten. dat valt toch ook onmiddellijk op. + wat je klant doet is toch al niet legaal (alhoewel ik gehoordt heb dat het als oldtimer wel kan om ze te keuren, maar komt nooit op papier dus verzekering, blablabla) waarom niet gewoon lekker sterk en veilig maken.nu je toch bezig bent voor de rest super en super en nog eens super
__________________
G60 is in my DNA |
#51
|
||||
|
||||
Quote:
Hij moet zo min mogelijk opvallen tussen het verkeer en is dan ook de reden dat er geen kooi in komt al zou ik dat voor mijzelf zeker wel gedaan hebben. Onder de kap is niks origineel en buiten deze 2 buizen om, zal er nog meer buis etc worden toegevoegd Hij is omgekeurd naar het oldtimer kenteken waar andere regels voor gelden, maar als er een ongeluk mee gebeurd of als deze van de weg word gehaald zullen er veel problemen zijn en is dit zeker illegaal te noemen idd Ik probeer deze zo goed mogelijk te bouwen binnen het kader wat door de klant is aangegeven. |
#52
|
||||
|
||||
Mooi project DutchBuild, helaas nog maar 3 pagina's maar wel vol met dikke updates
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#53
|
|||
|
|||
CEPA very popular engine for this season
great applause gentlemen
__________________
sesje zdjęciowe wrocław |
#54
|
||||
|
||||
Was een hele klus, maar ik heb de downpipe in elkaar kunnen zetten en waarvan het de onderste pijp nog 85mm is. Onder de auto zal hij terug gaan naar 76mm, maar dit gedeelte komt pas als we alle moeilijke delen af hebben
|
#55
|
|||
|
|||
Altijd een genot om aan het einde van de werkdag dit soort vorderingen even te mogen lezen en zien...
|
#56
|
||||
|
||||
Omdat er wat mensen zijn die graag wat werk kopiëren van deze auto, heb ik bewust even niks geplaatst. We zijn rustig door gegaan en het zijn vooral de problemen die bij een project als deze zo tijdrovend zijn en er achteraf zo simpel uit zien
Heel erg krap en konden niet met de intercoolerbuis onder de poelie door helaas. Nu heb ik hem omhoog gemaakt en waar hij naar een watergekoelde intercooler zal gaan. Op latere foto's is beter te zien hoe ik deze buis gemaakt heb, want ziet er wat vertekend uit op deze: Hier is goed te zien hoe krap alles zit Nu de motor er weer uit is, wil ik de rest van de neus gaan verstevigen. Omdat de eigenaar geen rolkooi wil, heb ik erg lang na moeten denken voor een goede tussenweg. Bij toeval kwam ik op het idee om bij de mk1 Cabrio te gaan kijken. Deze is verstevigd omdat het om een cabriolet gaat en vond hier de antwoorden voor het verstevigen van Rob zijn auto. Omdat deze niet meer nieuw te vinden zijn, moest ik deze uit een gebruikte koets halen wat veel werk is. Hier onder is de balk te zien die onder het dashboard zit van een cabrio: Dit is alvast een begin, want na deze, komen er nog extra platen in voor naar de veerpoten toe. |
#57
|
|||
|
|||
Serieus top werk! Lees je projecten graag door
|
#58
|
||||
|
||||
Ziet er erg netjes uit. Het plaatwerk van een cabrio gebruiken is een slimme oplossing. Dat er geen rolkooi in gaat komen met dat vermogen blijf ik toch apart vinden haha. Puik werk!
|
#59
|
|||
|
|||
Mooi werk hoor! Top laswerk ook!
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#60
|
|||
|
|||
Zo dan, wat een werk
Wel heel mooi! |