![]() |
|
||||
|
||||
![]() VW Bladen: Speed, VWScene, WOB, PVW en vele anderen.
Als ik moet gaan zoeken, 50 cent per stuk (PVW 1 euro), 5 voor 2 euro, 10 voor 3,50 etc. Maar het liefst in 1 koop. ![]() ![]() Jetta achterlicht, wel in doos, niet nieuw: 10,- ![]() Golf 1 lampen, div. merken, o.a. Bosch 5,- per stuk (1 set BOSCH VERKOCHT AAN CHRISTIAAN) ![]() Golf 1 spiegel rechts, 10,- ![]() Golf 1 achterlicht, 10,- ![]() Golf 2 achterlichten, merk Frankani, 10,- de set ![]() Necom versterker, 30,- ![]() Phase versterker, 40,- ![]() Phase woofer, met kist, stof zit beetje los, kist is goed, 30,- ![]() Grill spoilers: boven en onder, onder heeft een scheurtje aan de rand, maar is goed te repareren. 10,- per stuk ![]() Nette set Jetta lampen. 25,- ![]() Rood witte lampen, klein barstje, zijn gelakt (waren helemaal wit) 30,- ![]() Overige lampen: hier en daar wat beschadigingen, vraag me er naar: 5 per stuk Speakers op de voorgrond zijn VERKOCHT,- ![]() Rood BMW interieur. Ooit gekocht van Richard voor m'n Jetta maar nooit aan toegekomen. 200,- inclusief achterbank en vulstuk, geen zijpanelen ![]() ![]() ![]() Cabrio achterlichten 15,- ![]()
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 03-08-2016 at 01:28. |
|
||||
|
||||
![]() Spucknapf verkocht en veel nieuws toegevoegd
|
||||
|
||||
![]() dikke kortingen als je deze zondag of maandag komt, dan hoef ik het namelijk niet mee te verhuizen, doe een gek bod....
|
||||
|
||||
![]() veel weg moeten gooien, en sommige dingen verkocht
|
||||
|
||||
![]() up,
alles ligt nu in Rotterdam, behalve het interieur en de motor, die staan in Maasdijk
|
|||
|
|||
![]() heb je de pvw's nog
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Alle bladen heb ik nu Moet alles nog uitzoeken Maar eventuele verkoop gaat alleen in overleg met tjaap
|
|||
|
|||
![]() Heb je de 2 koplampen links onder op de foto nog?
|
|
||||
|
||||
![]() ABA verkocht
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb nog steeds een stapel bladen zelf. maar de PVW zijn weg (besproken, moet ze nog steeds opsturen)