|
|||
|
|||
Robinkors
Mijn naam is Robin Kors, 20 jaar oud. en ik ben in bezit van Golf MKII.
1.8 8v PF Rvs uitlaat Schoefset Breedset Us Lights Xenon Exhaust sound: Nog iemand leuke ideeen? |
|
|||
|
|||
Kwa ideeen.
Ik ben meer een fan van de ronde koplampen. En je zou kunnen kijken of je g60 verbreders op de kop kan tikken. Verders zeker een leuke wagen. En trouwens welkom hier he |
|
|||
|
|||
Robin Kors
Mijn naam is Robin Kors, 20 jaar oud. en in bezit van een Golf MKII.
Golf MKII: Kleur: LY3D - Tornado Red Motor: 1.8 8v PF (125pk) Bouwjaar: 1990 Carrosserie: 3 Deurs Uitlaat sound: https://www.youtube.com/watch?v=D3DVwYt3SfY
In bezit van Golf MKIV GTI Golf MKII SOLD Mijn MKIV GTI In bezit van VCDS 15.7.0 omgeving Schagen/Alkmaar NH Last edited by Robinkors : 11-08-2015 at 19:31. |
|
||||
|
||||
Leuke wagen, welkom hier op 't forum.
|
||||
|
||||
Hallo Robin ook welkom hier van mij je hebt een erg leuke Mk2 ik heb er eerder ook 2 gehad 2 GTI s en ze rijden super fijn
Ik vind het geluid ook mooi wat er uit komt alleen de pk s (125) dat lijkt me wel veel voor een 1.8???
|
||||
|
||||
Nette auto, alleen jammer van dat grillelatje dat mist.
|
||||
|
||||
Dat heb je scherp gezien ik had het nog niet gezien die mist idd
|
|||
|
|||
Jaa klopt! Moet ik maar eens zoeken. Vergeet het steeds 😁😁
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|
||||
|
||||
welkom,
zijn er nog plannen met de auto?
|
|||
|
|||
Nice Robin,
Zo van de Puch in de VW
|
|||
|
|||
Robin's Golf MK4 GTI // 1.8 20vt
Hallo,
Ik Ben Robin Kors, 21 jaar uit Warmenhuizen / Noord-Holland. Werkzaam als Glaszetter bij de Glaswacht in Zwaag. Na 2 jaar in de mijn Golf MKII hebben gereden was ik toe aan wat anders. Nu trotse bezitter van deze MKIV GTI Type: VW Golf IV GTI (Highline) Carrosserie: 5-deurs Motor: 1.8 20vt 150pk 220nm(AUM) Turbo: K03s Kleur: zilver Bouwjaar: 2001 Opties: Metallic lak Airconditioning Centrale vergrendeling Lichtmetalen velgen ABS Climate control Elektrische ramen Cruise Control Airbags Kuipstoelen ASR What to do: Milltek RVS uitlaat 3 inch (Of opmaat) 18 inch velgen Verlaging set Forge SPLIT-R Forge Siliconen slangen Chip opmaat Bumpers op nieuw in de lak Instap schade herstellen Heb je tips of ideeën tell me Groetjes!
|
||||
|
||||
Mooie wagen. Lijkt haast dezelfde kleur als de mijne. Zeg altijd dat mensen met een zilverkleurige auto geen smaak hebben, maar nu ik zelf er 1tje haast een jaar heb ben ik ervan gaan houden.
|
|
|||
|
|||
Thanks! in de zon is super mooie kleur!