#1
|
||||
|
||||
vraagje waar moet de dumpvalve komen
Een vriend van me wil een dumpvalave op zijn Seat Leon 1.8 T !
waar moet hij deze monteren ??
__________________
|
#2
|
||||
|
||||
tussen intercooler en gasklep
__________________
kopbewerking ,pm |
#3
|
||||
|
||||
en dat slangetje op de valve gaat naar de turbo druk meter.
|
#4
|
||||
|
||||
Loop je de boel weer te fucken Edward? Je bedoelt misschien dat je een T-stukje kan plaatsen in het slangetje naar de turbodruk meter.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#5
|
||||
|
||||
nee pik, het was mij zo uitgelegd
|
#6
|
||||
|
||||
maar ik snap er nog gen fuck van !
de een zegt dat het niks voorstelt en de volgens de ande moet je een heleboel veranderen ????
__________________
|
#7
|
||||
|
||||
Als hij maar wel een closed circuit dumpvalve heeft gekocht.
Speciaal voor de 1.8T, met een open afblaasklep gaat het niet goed.
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG |
#8
|
||||
|
||||
hoezo ,ivm afblazen in je filterkast??
__________________
kopbewerking ,pm |
#9
|
|||
|
|||
Quote:
JA, vertel???? |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Als je de turbodrukmeter en de dumpvalve aan elkaar knoopt zien ze toch allebei geen druk. Je moet de drukmeter en de dumpvalve allebei op het inlaatspruitstuk aansluiten zodat ze onderdruk en overdruk zien/voelen.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#11
|
|||
|
|||
jasper,
ik heb nog wel een dumpvalve voor een 1.8t van mijn auto te koop met dubbele zuiger, deze zorgt ervoor dat de ecu niet in noodloop komt (zijn er veel die dat wel veroorzaken) |
#12
|
||||
|
||||
onderdruk bestaat niet!
|
#13
|
|||
|
|||
vaccuum noemt men dat. en bestaat wel.
|
#14
|
||||
|
||||
Quote:
WTF? Worden we bijdehand ventje? Hoezo bestaat onderdruk niet??
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
yeah right en overdruk heb je alleen als je moet schijten ,of werkt dan alleen de zwaartekracht
__________________
kopbewerking ,pm |
#16
|
||||
|
||||
als je moet schijten dan heb je een turbo nodig, werkt alleen met massatraagheid....
(zie onderschrift zeg maar)
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#17
|
||||
|
||||
__________________
kopbewerking ,pm |
#18
|
||||
|
||||
wel humor dit hier
__________________
golf 1 16v t golf 2 2.9 vr6 T4 2.5 tdi |
#19
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, nou. Maar het goede antwoord is al gegeven.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#20
|
||||
|
||||
nu zul je t toch wel snappen of nie jasper...!!! hahaha
|