|
||||
|
||||
Dubclub aanwezig van 19 tot 23 april!
|
|||
|
|||
9 mei pas?? Arme inwoners van Velden en omstreken, bijna een maand ellende en herrie....
|
||||
|
||||
Quote:
De eigenaars van het pension waar wij zitten zeggen het al jaren. GTI treffen is bijna 5 weken lang. Wij gaan nu voor Afterworth, ook omdat het weer dan misschien een beetje beter is.
|
|||
|
|||
Quote:
Tis idd een berg omzet, nadeel is alleen dat de niet horeca mensen er 5 weken in de teringherrie zitten.
|
|||
|
|||
Morgen nieuwe bandjes laten monteren en de velgen. Dan is ie er klaar voor! Zaterdagochtend vertrekken we.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zag het ook, ik kan ze geen ongelijk geven.
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad |
|
||||
|
||||
Ook wij gaan dit jaar weer naar oostenrijk!
Voor door de weeks zoeken we nog leuke dagtripjes. Vorig jaar was een dagtripje venetie erg leuk en dit jaar een wandeling door een kloof bij blech. Grobglockner is helaas afgesloten tot begin mei. Heeft iemand andere leuke ideetjes voor dagtripjes? En weet iemand toevallig de locatie en de naam van een groot vleesrestaurant in de buurt? Vorig jaar geweest maar helaas vergeten. |
|
|||
|
|||
Over 11 uur rijden we weg, tussenstop bij Ingolstadt. Zondag in Velden.
|
|||
|
|||
Quote:
Frühmann.. |
|
||||
|
||||
Ik ga met 2 vrienden voor de 1e keer. van 20 tm 24 april
We rijden in een keer ( met een aantal kleine pauze's natuurlijk) meerdere mensen ervaring met in 1 keer rijden? En zijn er op de route naar oostenrijk nog tolwegen? Hoorde van een collega dat er een aantal tunnels zijn waar je tol zou moeten betalen?..
|
|||
|
|||
Voor Oostenrijk heb je een vignet nodig net voor de grens kopen in Duitsland.
Ik zie je daar wel😉 |
|
||||
|
||||
Tof , wij zitten in een hotel in klagenfurt. Meerdere mensen daar toevallig?
Ja vignet heb ik al gehaald bij een anwb winkel Maar een collega van me zij dat er ook nog tol nodig was bij een aantal plaatsen/tunnels , maar dat is niet zo dan? Zijn er daar plaatsen waar mensen van hier verzamelen ofzo? Zou misschien ook wel leuk zijn Het wordt de 1e keer dat ik er heen ga, ben benieuwd maar heb er nu al zin in
|
||||
|
||||
Vignet was onderweg goedkoper geweest.
En je betaalt een beetje tol onderweg. En gewoon beetje rond touren daar. Nederlanders genoeg 😀 Wij gaan komende vrijdagavond rijden. In 1 keer rijden is prima te doen.
|
||||
|
||||
Wij vertrekken ook vrijdagnacht!
Is er nergens een hollanders koningsmeet gepland op 27 april? Leuke plaatsen: Tankstation Sabotnig, Parkeerplaats faak am see Rondje rondom het meer rijden Tankstation mishkulnig Velden zelf. Uitkijktoren is ook altijd gezellig druk. Misschien andere mensen nog aanvullingen? |
|
||||
|
||||
De oversteek maken richting Slovenië via de bergpas is ook zeker en vast de moeite!
|
||||
|
||||
Gaan wij inderdaad ook doen!
Daar moet een mooie wandelkloof liggen. GroBglockner is helaas nog dicht tot halverwege mei. Vorig jaar een dagtrip venetië gedaan en dat is ook zeker de moeite waard |
|
||||
|
||||
Quote:
Tscheppa Slucht!