#1
|
|||
|
|||
Audi 80 b2 sneller laten sturen
Hoi,
Onlangs heb ik via dit forum een audi 80 1.6 van 1982 overgenomen. Ding is heerlijk ontspannend om mee te rijden. Alleen het sturen valt me gruwelijk tegen. Uiterst links naar uiterst rechts is gewoon te veel hoepelen.. Weet er iemand een passende oplossing in de vorm van bv een korter stuurhuis? Als ik over moet stappen op stuurbekrachtiging is dat geen probleem. Wil gewoon dat de auto veel directer op het stuur reageert. Groeten Remco |
#2
|
||||
|
||||
Bekrachtiging van een audi 80 B3 past er in!
__________________
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia 2005 Prius |
#3
|
|||
|
|||
Maar stuurt dat ook sneller?
Ik wil minder omwentelingen van uiterst links naar uiterst rechts. Zodat de auto sneller reageert op het stuur. |
#4
|
|||
|
|||
Vermoedelijk moet je daar iets meer voor aanpassen verwacht ik. Als het je alleen om het aantal omwentelingen gaat helpt het je niet, maar ik heb nog een complete stuurbekrachtigingsset liggen. Welliswaar nog niet uitgebouwd. Die wilde ik eigenlijk in m'n passat bouwen maar dat gaat er niet van komen denk ik.
|
#5
|
||||
|
||||
Hevelarmen aan de fusee inkorten
__________________
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
#6
|
|||
|
|||
Dan moet je wel weer de maximale slag van het stuurhuis gaan beperken.. Maar dat was idd ook al een gedachte.
Maar is zo'n b3 stuurhuis niet toevallig korter? Met bekrachtiging heb je vaak wel wat minder omwentelingen nodig. Ik zal van de week eens tellen hoeveel omwentelingen het zijn bij mij. |
#7
|
||||
|
||||
Met bekrachtiging gaan de omwentelingen in elk geval sneller
__________________
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia 2005 Prius |
#8
|
||||
|
||||
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |