|
|||
|
|||
koppelingskabel 02A bak in golf 3
Ik heb een ABF motor uit een seat ibiza cupra in mijn golf 3 gelepelt. Alles doet het, ik loop alleen te worstelen met de koppeling. Deze is mechanisch met t4 hevel. Diverse kabels geprobeerd transporter t4, golf 3 1.4 maar niks past fatsoenlijk. Deze kabels lijken tekort of bedienen de koppeling veel te zwaar. Ook is de doorvoer in het schutbord in de golf 3 anders dan bij de t4. Wie heeft hier ervaring mee en heeft de oplossing voor mij???
|
||||
|
||||
Een oplossing voor de kabel heb ik zo niet, maar ik zou m hydraulisch maken. Alles uit een tdi halen bijv. Ben je van t gezeik af en trapt mooi licht.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie maar ik wil het vooralsnog bij mechanisch houden, heb geen tijd om de motor er weer uit te halen nl.
|
||||
|
||||
Hydraulisch maken is heel makkelijk. Hoeft de motor er ook niet uit. Is gewoon een stand-alone systeempje
|
|||
|
|||
Zijn alle golf 3 pedalen sets voorbereid op hydraulische koppeling?
|
|||
|
|||
En heeft iemand een tip hoe ik de locatie kan bepalen voor het gat van de hoofdcilinder?
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb het net gedaan bij mijn Inca, Gewoon beetje kijken en goed gokken, ken best wel wat kanteling hebben Als je n foto van jou schutbord kan maken en posten? Ik heb nog n golf 3 tdi donor staan Als je het zelfde schutbord heb kan ik morgen wel de maten doorgeven waar de gaten precies zitten origineel |