|
|||
|
|||
Aftellen is stiekem al begonnen...zin in!
|
||||
|
||||
Alles word uit de kast gehaald om ,t "voor-treffen " te ontmoedigen
http://kaernten.orf.at/news/stories/2763289/
|
|||
|
|||
Geeft niks, meer tijd om de auto's te bekijken als ze langzaam langskomen. 😜
|
|
|||
|
|||
Je kan ze ook moeilijk ongelijk geven
|
|||
|
|||
wij gaan nu 6j 2 a 3 weken voor het treffen en 1x met het treffen zelf , en dat is altijd een voltreffer geweest maar aangezien het nu vroeger valt en er nogal wat berichten de ronde doen ivm de week erna gaan we nu nog eens het feitelijke treffen combineren met de week erna (ik heb ook gezien dat donkey tec de week erna daar zal zijn , en dat zal ook wel een massa in beweging zetten denk ik ? ) ik denk dat er in al die weken wel wat te zien zal zijn ,ik hoop dat de menigte zich terug wat verdeeld want vorig jaar was het op 2 weken voor het treffen veel te druk ,overal filles etc niet meer aangenaam om eens een ommetje te maken ! SABOTNIG !
|
|
|||
|
|||
Als donkeytec een hele beweging in gang zet zal ik dat toejuichen. Dan heb ik geen last van die laagvliegende coureurs.
|
|||
|
|||
Wij gaan van 21 tm 26 april.
Ditjaar zoals gewoon lijk naar the week before
|
||||
|
||||
Gespot
Bei der Tankstelle Mischkulnig stehen die ersten Betonwände In Selpritsch bei Velden stehen die ersten Betonwände. Sie sollen GTI-Fans das Parken am Straßenrand erschweren. Weitere Maßnahmen folgen. Touristiker fürchten Einbußen. Ze zetten maar af..we komen toch wel
|
||||
|
||||
zag net al op facebook dat ze als zit plek gebruikt worden ... dus denk niet echt dat die dingen werken
|
|
||||
|
||||
Idd erg attent van de VVV..
|
||||
|
||||
precies en parkeren.... ach als dit de enige plek is waar ze wat neer zetten is dat ook wel te overzien
|
|
||||
|
||||
ik voorzie een handel in een bbq die je eraan kan hangen
|
|||
|
|||
Dat zou een uitkomst zijn..
|
|||
|
|||
Quote:
Als je het echt goed doet (Duitse manier), stoeltje aan ene kant en andere kant de krat bier/koelbox
|
||||
|
||||
Quote:
Das cool, een heus stratencircuit dit jaar... En van die verkeersmaatregelen ( lees drempels ) snap ik het wel. Het gaat elk jaar echt alleen maar lomper en snoeihard en het staat er rijen dik langs de kant van de weg bij b.v. tankstation Sabotnik, dat daar nog nooit echt serieus wat is gebeurt blijft een wonder.
|
|||
|
|||
ik ga dit jaar "the week zelluf" 30april-7 mei is het bzb madness!
|
|
||||
|
||||
wij gaan van 9 mei tot en met 14 mei