|
||||
|
||||
Erg mooie Mk1 !
|
||||
|
||||
Dik project idd
|
|
||||
|
||||
Thanks heren!
Maar niemand die weet of zo'n olie aanzuigmondje los te krijgen is? Een complete pomp voor KR kost de wereld niet, maar als het een paar tientjes scheelt, is dat toch weer meegenomen
|
|||
|
|||
Wat een geweldig mooi project. Hele mooie auto dit.
|
||||
|
||||
Mooie wagen!!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat vind ik zelf geen mooie oplossing Voor het mooie moeten de veerschotels er compleet af, zodat die bouten gedemonteerd kunnen worden om in te korten. Maar denk dat ik het voor nu zo laat, nog genoeg andere dingen te doen. En plan is eigenlijk om nog met de 1 naar de Wörthersee te gaan, dus tijd wordt schaars
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Ondertussen de golf al wat aangekleed.
Spiegels, zijlijsten, motorkaplifters, remtangen en nidige leidingwerk gemonteerd. Ook beginnetje gemaakt met de elektra. Helaas was de bestelde radiateur verkeerd geleverd, kreeg er een met tuutje en zonder interne expansie, dus die moet weer terug en dan hopelijk de goede. Ook roostertjes voor in het voorfront ontvangen. Echter zitten hier klipjes aan waar ik geen gaatjes voor heb in het front. Dus nog even kijken hoe ik dat netjes vast ga krijgen. Iemand ervaring met deze roostertjes van vw wobshop?
|
|||
|
|||
Beste kleur voor een mk1 Gaaf project om te volgen .
|
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit allemaal
|
|
|||
|
|||
Mooi project ! Goed aangepakt
|
||||
|
||||
Na lange zoektocht en een goed gevuld spaarpotje, toch 2 NOS grijze plastic bumpers met chrome bies gevonden! Kost wat, maar dan heb je ook wat. Mijn eigen bumpers waren niet op te knappen, en vond het zonde voor het hele plaatje om deze weer te monteren op de Golf.
Voorkant: Achterkant: Nu tijd voor de accubak en sproeiertank, remleidingen, radiateur en bekabeling maken
|
|||
|
|||
Wow, dit neigt naar perfectie!
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je, maar voor perfectie moet er nog wel het een en ander gebeuren hoor Laten we zeggen dat ik probeer lekker bezig te zijn
|
|||
|
|||
Mooie wagen hoor
Quote:
Is dit nog actueel? Anders heb ik nog een aanzuig mondje met zo'n zeefje liggen van de KR! Heb in mijn kr een abf pomp gezet, dit omdat er ook een g lader opzit. Wilde een nieuwe pomp en meteen maar de grotere erin gezet!
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je! Inmiddels voorzien, maar bedankt voor je aanbod
|
|||
|
|||
Mooi zo met de niet chrome bumpers!! Heel mooi
|